Söyleşiler

Ahmet Pura:”Effie Türkiye Reklam Etkinliği’nde bu yıl başvuru rekoru kırıldı”

Bu yıl sekizinci kez düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri’nde ön eleme süreci tamamlandı. 412…

Söyleşiler

Etkinlik Yönetimi Zirvesi için geri sayım başladı…

Yaratıcı Etkinlik Uygulama ve Planlama Derneği tarafından bu yıl ilk kez düzenlenecek olan Etkinlik Yönetimi…

Söyleşiler

COLIN’S yeni kampanyasıyla çok iddialı!

  Röportaj: Duygu Su Ocakoğlu  [email protected] Rusya ile yaşanan büyük krize rağmen pazardaki hakimiyetini sürdüren…

Söyleşiler

Dev birleşmenin perde arkası!

  Haber: Günseli Özen Ocakoğlu  [email protected] Telekomünikasyon sektörünün açık ara lideri Türk Telekom, lider internet…

Söyleşiler

Twitter Partner Manager EMEA Scott Thwaites, Twitter’ın 2016’daki reklam stratejilerini ve Tweet4Euro2016 hakkındaki detayları Marketing Türkiye’ye anlattı

  Sosyal medyanın dünyada hatırı sayılır kullanıcı sayısına sahip ilk 5 mecrası arasında bulunan Twitter,…

Söyleşiler

Youth Republic’te neler oluyor?

Gençlik pazarlaması alanında akla ilk gelen ajanlardan biri olan Youth Republic son dönemde özellikle ajansın…

Söyleşiler

Tim Plyming:”Dijitalleşme sürecinde başarısızlık, başarının bir parçasıdır”

  Nesta Dijital Sanat ve Medya Direktörü Tim Plyming, Marketing Türkiye’ye verdiği röportajda, dijitalleşme sürecinin…

Söyleşiler

Marketing Kingdom İstanbul için geri sayım başladı!

  Facebook, Twitter, Google, Coca-Cola, Sony, Vodafone ve Saatchi & Saatchi gibi pazarlamayı yönlendiren kuruluşların…

Söyleşiler

İletişim danışmanlığına yeni soluk: Mena İletişim

  Son 11 yılı Sabancı Holding’de olmak üzere 30 yıllık birikimiyle iletişimin sektörünün en deneyimli…

Söyleşiler

Coca-Cola’da değişim başladı!

  Coca-Cola geçtiğimiz ay Paris’te düzenlediği bir toplantıyla iletişim stratejisini değiştirdiğini duyurdu. Dünya devi bundan…

Söyleşiler

Candaş Tolga Işık: “Marketing, Amerikalıların uydurduğu bir şey!”

Türkiye’de son yıllarda gazeteciler üzerinde artan baskıların, basın özgürlüğü konusunda okurların yaklaşımını da değiştirdiğine dikkat…

Söyleşiler

“Türkiye’nin Her Yerine Dokunuyoruz”

  Medya sektörünün en köklü kuruluşlarından biri olan İhlas Medya’nın Reklam Grup Başkanı Tuba Gencay,…