29 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mighty Hercules Lipton ile NFT'de buluştu

Mighty Hercules Lipton ile NFT’de buluştu

Gizem Yıldız
2 hafta önce
2 dk okuma

Dünyaca ünlü heykeltıraş Emre Yusufi tarafından hazırlanan “Mighty Hercules” NFT koleksiyonunun dikkat çeken parçalarından biri de çayını elinden düşürmeyen “Chainick” isimli eser. Bu keyifli parçayı ortaya çıkaran iş birliği hakkındaki sorularımızı Lipton Türkiye CMO’su Benan Özer’e sorduk.

Mighty Hercules Lipton ile NFT'de buluştu
Benan Özer, Lipton Türkiye CMO’su

NFT ile Lipton’u bir araya getiren fikir nasıl ortaya çıktı?

Benan Özer: Çayın sanat, sanatçı ve sanatseverlerle özel bir ilişkisi var. Sanatçıya üretim süreçlerinde eşlik eden, eserlerinde hikâyelerin parçası olabilen ve bu üretimlerin insanlara verdiği lezzete eşlik eden bir içecekten söz ediyoruz. Yani aslında Emre’nin “Mighty Hercules” dünyasında bir NFT ile yerimizi almamız bu anlamda çok doğal bir ilişki. Lipton olarak bugünün ve geleceğin sanat yaratımlarında çayın kendisine en etkili şekilde yer bulmasına aracılık etmek bizi heyecanlandırıyor. Bilimde, iş hayatında, edebiyatta, sanatta ve hatta Web3 gibi yeni teknolojilerin yarattığı yepyeni alanlarda çay bizlere eşlik etmeye devam edecek.

Emre Yusufi iş birliği sayesinde çayı NFT dünyası ile bir araya getirdiniz. Çay ve sanat ilişkisi nasıl oluştu?

Benan Özer: Sanat hayattan ilham alıyor ve çay hayatın ayrılmaz bir parçası. Bugüne kadar sinema, müzik, edebiyat, resim gibi birçok üretim alanında çayın izi var. Bu izi Emre Yusufi ile “Mighty Hercules” dünyasına taşımak güzel bir sinerji yarattı. Hercules geçmişten gelen mitolojik bir figür olmakla birlikte, bugüne dair hikâyeler anlatmak için sınırsız alan açan hiperrealistik bir tuval. O tuvalde şimdi Lipton ile birlikte çayı da görüyoruz. Sanatın geleneğinde, hayatın içinde var olan bir unsur, şimdi sanatın yeni ifade türlerinden biri ile geleceğe taşınıyor.

Bu iş birliğinin sanatın yeni ifade türlerinden biri ile çayı geleceğe taşıdığı çok doğru. O zaman Lipton’a göre çayın geleceğinde bizi neler bekliyor?

Benan Özer: Lipton markamızla yıllardır damak tadımıza uygun ürünlerimizi tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Bugün Türkiye dâhil 110’dan fazla ülkede, birçok insanın damak zevkine hitap eden ürünlerimizle günlük yaşamın bir parçasıyız. Yaptığımız Ar-Ge çalışmaları sayesinde çayın farklı hâllerini sunarak zamanın ruhunu yakalayabildiğimizi düşünüyorum. Sektörümüzde trendleri belirleyen, her dönemde güncel kalmayı başarabilen bir çay markası olmayı önemsiyoruz. Lezzet çeşitliliğimiz, yenilikçi ürünlerimiz ve iletişim stratejimizde bizi diğer markalardan ayrıştıran kaliteli ve sürdürülebilir çay vizyonumuzla farklı farklı segmentlerdeki tüketicilere ulaşmanın yollarını geliştirmeye devam edeceğiz.

Emre Yusufi ve Lipton’dan çayını yudumlayan Hercules NFT’si

emre yusufi featured Lipton Mighty Hercules NFT
1 Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli Boxer
Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli boxer
2 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
3 sanal alem
Sanal alemin yeni çalışanları: Altın ve yeşil yakalılar
4 IKEA eski mobilyaları hack'leyip yerine yenisini koyuyor | Son 24 saatin gündemi
IKEA eski mobilyaları hack’leyip yerine yenisini koyuyor | Son 24 saatin gündemi
5 Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Pringles'tan sıra dışı hamle: Pringles Örümceği için imza kampanyası başlatıldı! | Son 24 saatin gündemi
Pringles’tan sıra dışı hamle: Pringles Örümceği için imza kampanyası başlatıldı! | Son 24 saatin gündemi
ekonomi
Dünya ekonomisindeki canlanma maaşlara yansımadı
OkCupid LGBT+ Onur Yürüyüşü
OkCupid: “Biz de buradayız aşkım”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş Sanat yeni sergisini metaverse’te açıyor
Haberler
İş Sanat yeni sergisini metaverse’te açıyor
Marketing Türkiye
4 Nisan 2022
Renkler tüketiciye ne söylüyor?
Haberler
Renklerin tüketicinin dikkati üzerindeki etkisi kanıtlandı
Gizem Yıldız
20 Mayıs 2022
İşte şeffaf maaş politikası belirleyen şirketlerin deneyimleri...
Haberler
Meslektaşlarınızın zammınızı belirlemesini ister miydiniz?
Gizem Yıldız
2 Mayıs 2022
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Gizem Yıldız
14 Nisan 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.