30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Emre Yusufi ve Lipton’dan çayını yudumlayan Hercules NFT’si
Haberler

Emre Yusufi ve Lipton’dan çayını yudumlayan Hercules NFT’si

Nafizcan Önder
2 hafta önce
2 dk okuma

Lipton, dünyaca ünlü sanatçı Emre Yusufi’nin Studio Bigger ile birlikte ürettiği “Mighty Hercules” koleksiyonuna eklenen “Chainick” adlı NFT eserle sanatın her alanında kendinden söz ettiren, eserlere konu olan, sanatçılara ilham veren çayı bu kez NFT dünyasına taşıyor. Eser 13 Haziran’da çaydan ve sanattan vazgeçemeyenlerle buluşmaya hazırlanıyor…

Dünyaca ünlü sanatçı Emre Yusufi, sanat camiasının merakla beklediği ilk NFT koleksiyonu “Mighty Hercules”te Lipton için özel bir eser yarattı. Emre Yusufi’nin şimdiye kadar çalışmalarında günlük hayat ve popüler kültürden birçok ögeyle harmanladığı Hercules karakteri, “Chainick” adlı eserde ise Lipton sarısı rengindeki kıyafet ve aksesuarlarıyla keyifle bir bardak Lipton çay yudumluyor.

Emre Yusufi ve Lipton’dan çayını yudumlayan Hercules NFT’si

“Çay sanata ilham vermeye devam edecek.”

Çayın sanat var olduğu sürece sayısız sanatçının üretimine ilham verdiğini paylaşan ekaterra Türkiye Pazarlama Direktörü Benan Özer; bilimde, işte, edebiyatta, sanatta ve Web3 gibi yeni teknolojilerin yarattığı yepyeni alanlarda da çayın kendine yer bulmaya devam edeceğini belirtti.  

ekaterra İçecekten Sorumlu Türkiye Pazarlama Direktörü Benan Özer: “Emre Yusufi’nin NFT dünyasına attığı adımda Lipton olarak yanında olduğumuz için mutluyuz. Teknolojinin etkisiyle sanatsal süreçler ve üretim de kendine yeni alanlar açıyor. Çayın hayatın her yerinde olduğu gibi bu yeni alanda da kendine özgü bir yer edineceğine inanıyoruz. Çay; yaşam ve sanatla daima iç içe olacak” şeklinde konuştu.

Lipton ile iş birliği yaptığı NFT eserinde çaydan ilham alan Emre Yusufi, çalışma hakkında; “Lipton ile NFT ve sanat odağında bir iş birliği yapmak oldukça keyif vericiydi. Bu yönde vizyonu açık bir markayla bir araya geldiğim için çok mutluyum. Koleksiyonumdaki antik çağlardan ilham alan Hercules karakteri, yaşadığımız dünyayı anlatmak için hiperrealistik bir tuval görevi görüyor. Çağımıza dair birçok öğeyi bulabileceğiniz bu seride her zaman kültürde önemli bir yer tutan çay da elbette olmasa olmazdı” dedi.

Markalar için NFT ve Metaverse’e Giriş…

emre yusufi featured Lipton
1 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
2 Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
3 L’Oréal Paris’in yeni güzellik elçisi Pınar Deniz oldu!
L’Oréal Paris’in yeni güzellik elçisi Pınar Deniz oldu!
4 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
5 İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Brandverse Awards
Brandverse Awards’ta yılın en iyileri ödüllerine kavuştu
KFC Uçarak Kapında
KFC Türkiye, pilot Uygulaması “Uçarak Parkında” ile parklarda da lezzetseverlerin yanında!
Brandverse Awards metaverse
Brandverse Awards’un metaverse’te gerçekleşecek ödül törenine davetlisiniz…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Reklam Kurulu’ndan tüketiciyi yanıltan markalara ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Reklam Kurulu’ndan tüketiciyi yanıltan markalara ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Twitter yeni alışveriş özelliğini Dior'la test ediyor
Haberler
Kuş sepete girdi: Twitter yeni alışveriş özelliğini Dior’la test ediyor
Gizem Yıldız
3 hafta önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Gizem Yıldız
14 Nisan 2022
Tüm Oto Kiralama Kuruluşları Derneği (TOKKDER), yılın ilk çeyreğine ilişkin sektör verilerini açıkladı. Kiralama sektöründeki toplam araç sayısı, Sektörün 2021 yılı sonunda 238 bin 200 olan filosundaki araç sayısı yılın ilk çeyreğinde 2021 yılı sonuna göre yüzde 1,1 artarak 240 bin 800’e yükseldi. 2020 yılı sonuna toplam araç sayısı yüzde 9,4 azalarak ve 238 bin 200 adede gerilemişti.
Haberler
Kiralık araç sektöründe yeniden büyüme sinyali
Seda Başpınar
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.