18 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Siemens Türkiye geleceği dönüştürüyor

Siemens Türkiye gelecek için bugünü dönüştürüyor

Marketing Türkiye
11 Ağustos 2021
2 dk okuma

Türkiye’nin teknolojik, ekonomik ve sosyal gelişiminde önemli rol oynayan ve bu yıl 165’inci yılını kutlayan Siemens Türkiye, ürün ve çözümleriyle endüstrilerin dijital dönüşümüne destek oluyor. Fayda odaklı teknoloji zihniyeti ile topluma dokunan projeleri ve iletişim çalışmalarıyla da öne çıkıyor. Odağına “Gelecek için bugünü dönüştürür” mottosunu alan Siemens Türkiye, pandemi sonrası güncellenen yeni marka stratejisiyle dikkat çekiyor. Bu yeni sürecin detaylarını Siemens Türkiye’nin Kurumsal İletişim Direktörü Gizem Keçeci ile konuştuk.

  • Siemens Kurumsal İletişim
    Gizem Keçeci, Siemens Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü
Yeni dönem iletişim stratejinizde nasıl bir değişim oldu?

Dünya büyük bir dönüşüm içinde. Bu değişim, pandeminin de etkisiyle hızlandı. Günlük yaşantımız, önceliklerimiz ve beklentilerimiz değişti. Sektörlerin büyük bir dönüşüme uğradığı bu süreçte, daima dinamik bir yapıya sahip olan iletişim alanı değişime en hızlı uyum sağlayan alan oldu. Biz de vizyoner yaklaşımımızla, pandemiyle şekillenen yeni dünya düzeninin ekseninde iletişim stratejimizi dönüştürdük.

Yeni stratejinizin odakları neler?

İnovasyona inancımız, bu alanda attığımız güçlü ve cesur adımlar sonucunda “Gelecek için bugünü dönüştürür” mottosunu merkeze aldık. İnsan ve gelecek odaklı yaklaşımla endüstriden inovasyon liderliğine uzanan bir stratejiyle hareket ediyoruz. Sürdürülebilirlik, dijital ve gerçek dünyayı bir araya getiren etkinlikler, insan ve gelecek odaklı bir sosyal sorumluluk vizyonu da bu stratejinin önemli parçaları. Bu kapsamda, dijital etkinliklere öncelik verdik. Kurum kültürümüz olan sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik çalışmalarımıza yenilerini ekledik. Dijital etkinlikleri artırırken interaktif yapılar kurduk. Bunlara verilecek en güncel örnek “Dijital Geleceğini Şekillendir” mottosuyla düzenlediğimiz Dijital Kariyer Günü. Ülke genelinden üniversite öğrencileriyle bir araya geldik. Her bir katılımcı sanal fuar alanında kendilerine özel avatarlarıyla yerini aldı, liderlerin birikimlerinden faydalandı. Sanal fuar alanını gezerek şirketimiz ve hizmetlerimiz hakkında bilgi aldı ve diğer katılımcılarla network kurma imkânı buldu.

Siemens Türkiye’nin sosyal sorumluluk çalışmalarının odağında ne var?

Kurumsal sosyal sorumluluk kültürümüz köklü bir geçmişe sahip. Odağımızda gençlerin dijitalleşmesi var. Darüşşafaka Robot Kulübü ve dijital eğitimlerimizin temelinde gençleri ve geleceği kapsayan vizyonumuz yatıyor. Diğer taraftan çevreyi, cinsiyet eşitliğini, eğitim ve sanatı destekleyen projelerimiz ile de sosyal gelişime destek vermeye devam ediyoruz. Türk Eğitim Vakfı (TEV) ile yürüttüğümüz Geleceği Şekillendiren Kadınlar Projesi ve 1998’den bu yana düzenlediğimiz Siemens Opera Yarışması bunlardan bazıları. Sosyal sorumluluk stratejimiz gereği gençlere ve kadınlara odaklanıyoruz. Yarının profesyonellerini bugün desteklemenin önemini çok iyi biliyoruz.

Tasarım dünyası dönüşüm trendini nasıl yorumluyor?

featured Siemens Türkiye
1 Apple “Dünyanın en değerli şirketi” unvanını kaptırdı! | Son 24 saatin gündemi
Apple “Dünyanın en değerli şirketi” unvanını kaptırdı! | Son 24 saatin gündemi
2 TÜİK 2021 doğum istatistiklerini açıkladı
TÜİK verilerine göre 2021 yılında Türkiye kendini yenileyemedi
3 Effie Türkiye 2022
Effie Türkiye 2022’nin kazananları belli oldu
4 Getir deposu Rotterdam'da sanat galerisine dönüştü!
Getir deposu Rotterdam’da sanat galerisine dönüştü!
5 Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
Güncel Haberler
19 Mayıs ruhunu ekranlara taşıyan markalar!
19 Mayıs ruhunu ekranlara taşıyan markalar!
Wunderman Thompson Türkiye’nin Yeni CEO’su Ayşegül Bahçıvanoğlu oldu...
Wunderman Thompson Türkiye’nin Yeni CEO’su Ayşegül Bahçıvanoğlu oldu…
Fidye yazılım saldırıları
İşletmeler fidye yazılım saldırılarına karşı mücadeleyi kaybediyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İBB kaçak İstanbulkart kullananları tiye aldı
Haberler
İBB kaçak İstanbulkart kullananları tiye aldı
Gizem Yıldız
4 hafta önce
Hedefiniz kitle değil! Peki ne?
Haberler
Hedefiniz kitle değil! Peki ne?
Berçem Sultan Kaya
2 hafta önce
Orhan Turan: "Online ticarete rağmen fiziksel perakende önemini koruyacak"
Haberler
Orhan Turan: “Online ticarete rağmen fiziksel perakende önemini koruyacak”
Berçem Sultan Kaya
5 Nisan 2022
"Eşekli kütüphaneci"nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
Haberler
“Eşekli kütüphaneci”nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
Berçem Sultan Kaya
1 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.