Sosyal medyada seçim performansı: Hangi adaylar öne çıkıyor?
Seçime kısa bir süre kala adayların ve partilerinin geniş seçmen kitlelerine mesajlarını iletmek için kullandığı en etkili kanallardan biri kuşkusuz sosyal medya. Sosyal medyadaki güçlü rekabet ortamında sergilenen performansın başarısı ise “Siyaset I Analiz” platformunda ölçümleniyor!
Sosyal medya kanallarının sunduğu 7/24 doğrudan iletişim imkanını en etkili şekilde kullanarak dijitale özel hazırlanan reklam filmleri, anlık yanıtlar, yayınlanan açıklamalar ve daha pek çok içerik ile hem adaylar hem de partiler kitlelerini genişletmek için büyük efor harcıyor. Cumhurbaşkanı adayları, milletvekili adayları ve partiler tarafından günde 7 binden fazla içeriğin paylaşıldığı yoğun iletişim ortamında sergilenen iletişimin geri dönüşleri “Siyaset I Analiz” ile ücretsiz olarak analiz edilebiliyor.
Sosyal medya ölçümleme platformu “Siyaset I Analiz”, Cumhurbaşkanı adaylarının, partilerin ve tüm milletvekili adaylarının performanslarını tamamen analitik olarak inceleyerek kapsamlı performans analizleri sunuyor. Herkese açık olarak şeffaf bir şekilde www.siyasetanaliz.com adresinde yayınlanan en güncel veriler, sosyal medyada yürütülen iletişim sonucunda adayların ve partilerin takipçi kitlelerindeki değişimleri, paylaşımlarının ne kadar görüntülenmeye ulaştığını, sosyal medya kullanıcıları tarafından en çok ilgi gören içerikleri ve daha pek çok veriyi ortaya koyuyor.
İttifakların sosyal medya performansı nasıl?
Adayların ve partilerin yanı sıra, ittifaklar da gelişmiş filtre seçenekleriyle birbirleriyle kıyaslanabildiği gibi ittifaklar içerisinde yer alan partiler arasında karşılaştırma yaparak kimlerin daha iyi bir performans sergilediğini ölçümlemek de mümkün. Tüm milletvekili adayları için ise veriler şehir seçimi yapılarak incelenebiliyor. Ayrıca parti içerisinde yer alan milletvekili adaylarının performansları da analiz edilebiliyor.
“Siyaset I Analiz”, adayların ve partilerin performansını ölçümleyerek sosyal medyada seçmen kitlelerine ulaşma başarısını analiz ediyor. Bu sayede seçim sürecinde doğru bilgiye erişim sağlayarak siyasi partiler ve adayların sosyal medyada sergiledikleri iletişimler hakkında objektif bir bakış açısı sunmayı amaçlıyor.