Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
2021 yılının en yenilikçi 50 şirketi!
İnovasyon belki de yıllardır markalar arasındaki en ciddi farklılaşma noktalarından birisiydi. Ancak pandemi koşullarının getirdiği “yeni dünyanın” ardından hiç olmadığı kadar kritik bir öneme sahip oldu. Peki sektör fark etmeksizin her markanın dilinde ve ajandasında yer alan “inovasyon” kavramını en çok hangi markalar hayata geçirebildi? 2021’in en yenilikçi markaları hangileriydi? Yanıtları bize Boston Consulting Group veriyor...
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Pandemi flört kanununu değiştirdi
İzolasyon ve kısıtlamalarla geçen uzun bir zamanın ardından flörtün de kuralları değişti. Yeni dünya düzeninde insanlar duygusal bir bağ kurmadan önce karşısındakinin antikorlu ya da aşı sertifikalı olmasını (yüzde 42) önemsiyor. Yüz yüze görüşme hususu hala endişeli ve flört eşleşmeleri artık sanal mecralar üzerinden gerçekleşiyor. Fakat bunun da getirdiği bazı güvensizlikler var. Gelin Kaspersky araştırmasının detaylarına birlikte bakalım…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Teknoloji devleri dijital hakları koruyamıyor!
İnternetin günlük hayattaki vazgeçilmez yeri ve son dönemde gündeme gelen siber saldırılar dijital ayak izi noktasında büyük bir kamuoyu farkındalığı yarattı. Fakat teknoloji devleri gerekli kontrolü hala sağlayamadı. Zira “Ranking Digital Rights” projesinin 2020 raporunda pek çoğu sınıfta kaldı! İşte detaylar…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Reklamcıların mutlaka okuması gereken 10 kitap
Reklamcıların; üretmek, gelişmek ve tüketici ihtiyaçlarını anlamak için kendilerini devamlı çeşitli kaynaklarla beslemesi ve güncel tutması gerekiyor. Bu noktada, sektörel gelişmeleri takip etmek kadar sektör profesyonellerinin kişisel deneyimlerini incelemek de önemli bir yere sahip. Profesyonellerin bilgilerini değişen dünyayla harmanlamak reklamcıları bir adım ileri taşıyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Dijital pazarlamada başarı için küçük işletmelere 4 ipucu
Kısıtlamaların kalkmasıyla tatilciler uzun zamandır hayalini kurduğu sahillere akın etmeye devam ediyor. Rezervasyonların ve araştırmaların bir çoğu da dijital ortamlarda gerçekleşiyor. Yani seyahat ve konaklama sektöründeki küçük işletmeler için önemli bir fırsat var. Peki işletmenizi tanıtmak ve rezervasyon sayınızı artırmak için hangi dijital pazarlama adımlarını takip etmelisiniz?
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.