5 Milyar tüketicimizi duyuyoruz...

5 Milyar tüketicimizi duyuyoruz…

Onur Yaprak, P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya CMO’su ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak…

GiffGaff, Black Friday arifesinde tüketim çılgınlığına meydan okudu!

GiffGaff, Black Friday arifesinde tüketim çılgınlığına meydan okudu!

Mobil cihazları yenileme markası GiffGaff, savurgan tüketimi eleştirdiği kampanyasıyla halkı Black Friday için “Çekmecelerini kontrol…

Garnier'in sürdürülebilirlik haritası

Garnier’in sürdürülebilirlik haritası

Pandemi döneminin henüz başlarında, dünya evlerine kapanıp doğa kendini yenilemeye başladığında insanlık da kendi yarınına…

Garnier'nin sürdürülebilirlik haritası

Garnier’nin sürdürülebilirlik haritası

Pandemi döneminin henüz başlarında, dünya evlerine kapanıp doğa kendini yenilemeye başladığında insanlık da kendi yarınına…

Penti değişime davet ediyor

Penti değişime davet ediyor

Her yıl birbirinden ünlü isimlerle çalışarak çok konuşulan reklam filmlerine imza atan Penti, bu yıl…

Sürüdürülebilirliği her yerde kullanmayın!

Sürüdürülebilirliği her yerde kullanmayın!

Pandemi dönemi ile birlikte şekillenmeye başlayan yeni dünya düzeninde sürdürülebilirlik  kilit rol oynuyor. Tüketicilerin hazır…

"Sürdürülebilir moda" hiç eskimeyecek!

“Sürdürülebilir moda” hiç eskimeyecek!

Moda endüstrisinin uzunca zamandır güçlü bir gündemi var : “sürdürülebilirlik”! Daha önce yayınladığımız Yeni moda: daha…

Yeni Döneme Yeni Liderler Gerek

Yeni Döneme Yeni Liderler Gerek

KPMG tarafından gerçekleştirilen “2020 CEO Araştırması” yayınlandı. Pandemi döneminde CEO’ların bakış açılarındaki değişimi ölçen araştırma…

Thomas Kolster'in yeni kitabı "The Hero Trap" geliyor

Thomas Kolster’in yeni kitabı “The Hero Trap” geliyor

Thomas Kolster’ın, reklam sektörünün tanıdığı ismiyle Mr. Goodvertising’ın, amaç odaklı pazarlamaya meydan okuyan ve markaları…

Pandemi zamanı kötüler ortaya çıkar!

Pandemi zamanı kötüler ortaya çıkar!

Lion Heart’ın Greenpeace için hayata geçirdiği yeni kampanyasında dünyayı sarsan salgının, “kötü adamların” maskelerini düşürdüğü…

Ahmet Akın yazdı: "Covid-19 sonrasında gerçekten her şey değişecek mi?"

Ahmet Akın yazdı: “Covid-19 sonrasında gerçekten her şey değişecek mi?”

Her an her yerde salgın sonrasında her şeyin değişeceğini okuyoruz ve konuşuyoruz. Çok hızlı yerleşmiş…

Toplumlar yalnızca ticari amaçları hedefleyen kurumları “Çirkin Şirketler” olarak tanımlıyor

Toplumlar yalnızca ticari amaçları hedefleyen kurumları “Çirkin Şirketler” olarak tanımlıyor

Tüketicilerin internet kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte markaların “itibar” ölçümlenme kriteri, yürüttükleri kurumsal sosyal sorumluluk çalışmaları ve…