Her yönüyle sürdürülebilirlik

Her yönüyle sürdürülebilirlik

Sürdürülebilirlik hayatımıza her geçen gün daha fazla nüfuz eden bir kavram. İklim krizi, doğal kaynakların…

Mey|Diageo’dan “320 sürdürülebilirlik projesi”

Mey|Diageo’dan “320 sürdürülebilirlik projesi”

İlk Sürdürülebilirlik Performans Raporu’nu yayınlayan Mey|Diageo, Birleşmiş Milletler’in belirlediği Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları doğrultusunda, 2017 yılından…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Sürdürülebilirlik “zaten biliyoruz mezarlığına” terk edildi Güneş Doğu’dan ama kavramlar Batı’dan yükseliyor. İlk duyduğumuzda cazibesine…

Sürdürülebilirlik “zaten biliyoruz mezarlığına” terk edildi

Sürdürülebilirlik “zaten biliyoruz mezarlığına” terk edildi

Güneş Doğu’dan ama kavramlar Batı’dan yükseliyor. İlk duyduğumuzda cazibesine kapılıyor, kullanmaya başlıyor ama bir süre…

Arçelik sıfır emisyon hedefinde kararlı!

Arçelik sıfır emisyon hedefinde kararlı!

Arçelik, 13’üncü Sürdürülebilirlik Raporu’nun ayrıntılarını Arçelik CEO’su Hakan Bulgurlu ve iklim aktivisti Selin Gören’in katılımıyla…

Moda sektöründe yeni moda: “Sürdürülebilirlik”

Moda sektöründe yeni moda: “Sürdürülebilirlik”

McKinsey & Company’nin moda endüstrisini mercek altına aldığı global araştırmanın sonuçları Covid-19’le birlikte tüketicilerin moda…

Enerji sektörünün ezber bozanı: Hidrojen!

Enerji sektörünün ezber bozanı: Hidrojen!

McKinsey & Company, her yıl düzenli olarak hazırladığı Global Enerji Perspektifi (GEP) 2021 raporunu yayınladı.…

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakış

İtalya’da 13 yaşından küçüklere TikTok yasağı Geçtiğimiz ay İtalya’da 10 yaşındak, bir çocuk, bir TikTok…

Yeni dünyanın yeni şifresi: İyi yaşam

Yeni dünyanın yeni şifresi: İyi yaşam

Günümüzün en önemli kavramlarından biri “iyi yaşam”. Bu çok normal çünkü hepimiz iyi yaşamak istiyoruz.…

Google liderlerinden 2021 dijital pazarlama öngörüleri

Google liderlerinden 2021 dijital pazarlama öngörüleri

Eşitlik, veri etiği ve evdeki tüketiciye ulaşmak, 2021 pazarlama gündemlerinde yer alan konulardan sadece birkaçı.…

Plastik şişelerden “Recycled Gömlek”

Plastik şişelerden “Recycled Gömlek”

Pandemi dönemiyle birlikte sürdürülebilirlik artık hem toplumların hem de sektör fark etmeksizin markaların odak noktası…

Ömür Kula Çapan: 2021’den bir şey beklemeyi bırakın! 2021 sizden bekliyor çünkü…

Ömür Kula Çapan: 2021’den bir şey beklemeyi bırakın! 2021 sizden bekliyor çünkü…

Kibarca söylediğimiz, bize tatlılıkla hatırlatılan, küçük işaretlerle gözümüze görünen, duyarlı ve makul insanlarca nazikçe tavsiye…