Moda sektöründe yeni moda: “Sürdürülebilirlik”

McKinsey & Company’nin moda endüstrisini mercek altına aldığı global araştırmanın sonuçları Covid-19’le birlikte tüketicilerin moda…

Enerji sektörünün ezber bozanı: Hidrojen!

McKinsey & Company, her yıl düzenli olarak hazırladığı Global Enerji Perspektifi (GEP) 2021 raporunu yayınladı.…

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakış

İtalya’da 13 yaşından küçüklere TikTok yasağı Geçtiğimiz ay İtalya’da 10 yaşındak, bir çocuk, bir TikTok…

Yeni dünyanın yeni şifresi: İyi yaşam

Günümüzün en önemli kavramlarından biri “iyi yaşam”. Bu çok normal çünkü hepimiz iyi yaşamak istiyoruz.…

Google liderlerinden 2021 dijital pazarlama öngörüleri

Eşitlik, veri etiği ve evdeki tüketiciye ulaşmak, 2021 pazarlama gündemlerinde yer alan konulardan sadece birkaçı.…

Plastik şişelerden “Recycled Gömlek”

Pandemi dönemiyle birlikte sürdürülebilirlik artık hem toplumların hem de sektör fark etmeksizin markaların odak noktası…

Ömür Kula Çapan: 2021’den bir şey beklemeyi bırakın! 2021 sizden bekliyor çünkü…

Kibarca söylediğimiz, bize tatlılıkla hatırlatılan, küçük işaretlerle gözümüze görünen, duyarlı ve makul insanlarca nazikçe tavsiye…

Küresel gıda devi bir kez daha ayağa kalktı!

Küresel markaları diğerlerinden ayırt eden en belirgin özelliği, kurumsallığın da bir göstergesi olan projelerinin uzun…

Dijital pazarlamada esas dönüşüm 2021’de yaşanacak

2020’de yaşanan dijital ekosisteme geçiş sadece bir fragmanmış yani deyim yerindeyse dijital pazarlamacıların çoğu hala…

Leyal Eskin Yılmaz: “Hasta bir gezegende sağlıklı insanlardan bahsetmemiz mümkün değil”

Şirketler kar amaçlı kuruluşlar; iş hedefleri var elbette ama toplumsal beklentiler özellikle çok uluslu şirketlerden…

sürdürülebilir doğa

Bir taşla çok kuş: Gezegenimiz, işimiz ve biz

Şirketler kâr amaçlı kuruluşlar; iş hedefleri var elbette ama toplumsal beklentiler özellikle çok uluslu şirketlerden…

Yeni dünyanın yeni şifresi: İyi Yaşam

Çevre duyarlılığımızla birlikte kelime dağarcığımızda sürdürülebilirlik, toplumsal fayda gibi kavramlar yer etmiş, farkındalığımızı da artırmıştı.…