Atacama Çölü'nde moda devrimi: Çöplükten podyuma!

Atacama Çölü’nde moda devrimi: Çöplükten podyuma!

“Moda Haftası” dendiğinde pek çoğumuzun aklına Paris’ten Milano’ya, New York’dan Londra’ya kırmızı halılar uzanıyor… Ancak…

P&G Türkiye'den çağrı: "Dünya bizim evimiz"

P&G Türkiye’den çağrı: “Dünya bizim evimiz”

Çevresel sürdürülebilirlik konusunda sorumluluk alarak gelecek nesillere daha iyi bir dünya bırakmak misyonuyla çalışan P&G…

Levi's 150. yaşını "yeşil"e dönerek kutluyor!

Levi’s 150. yaşını “yeşil”e dönerek kutluyor!

Hızlı moda sektörü diğer pek çok sektör gibi “yeşil” bir dönüşüm geçiriyor. Sürdürülebilirlik hassasiyetinin tüketici…

Altınyıldız Classics renkli pamuklarının ilk hasadını yaptı

Altınyıldız Classics renkli pamuklarının ilk hasadını yaptı

“Dünya Yaşasın Diye” platformu çatısı altında kendinden renkli pamuk üretimine başlayan ve ilk hasadını gerçekleştiren…

Influencer'lar başladıkları yere geri dönüyorlar: Ne için?

Influencer’lar reklam panosu değildir!

Unilever tarafından yapılan son araştırmalar, influencer’ların davranışları şekillendirme ve çevreci seçimleri teşvik etme gücüne işaret…

Baskılar sonuç verdi: CEO'lar "sürdürülebilirlik olmadan asla" diyor

Baskılar sonuç verdi: CEO’lar “sürdürülebilirlik olmadan asla” diyor

Sürdürülebilirlik bilinci toplumlarda karşılık bulup artmaya devam ettikçe şirketlerin de gündeminden düşmeyen bir kavram haline…

Avrupa Parlementosu'ndan elektrikli otomobiller için büyük karar!

Avrupa Parlementosu’ndan elektrikli otomobiller için büyük karar!

Avrupa Birliği uzunca bir süredir elektrikli otomobil devrimini hızlandırmaya çalışıyor. Hükümetlerin verdiği desteklerle birlikte de epey yol…

Yemeksepeti, karbon ayak izini dengeledi

Yemeksepeti, karbon ayak izini dengeledi

Yemeksepeti, sürdürülebilirlik alanında sektöre yeni bir ilki kazandırdı. Her gün 27 milyonu aşkın kullanıcısına ihtiyaçlarını…

Tüketici sürdürülebilirliğin neresinde?

Tüketici sürdürülebilirliğin neresinde?

Toplumlarda sürdürülebilir gelecek hassasiyeti hızla yükselirken bu durum şirketleri de oyunu yeniden kurmaya, üretimden pazarlamaya…

PLANTRIC: Atıkları faydaya dönüştürme yolunda bir adım daha!

PLANTRIC: Atıkları faydaya dönüştürme yolunda bir adım daha!

Atıkları faydaya dönüştürme yolculuğuna Kasım 2020’de başlayan PLANTRIC ekibi Six Senses Kocataş Mansions, İstanbul oteliyle…

Dünyayı bekleyen en büyük 10 risk

Dünyayı bekleyen en büyük 10 risk

Dünya Ekonomi Forumu, “Küresel Riskler 2022” raporunu yayımladı. Çalışmaya göre önümüzdeki dönemde en büyük riskler…

Tüketicilerin sürdürülebilir davranışları

Tüketicinin sepetinde “sürdürülebilirlik” var

Sürdürülebilir alışverişin tüketiciler açısından öneminin son 19 ayda gittikçe arttığını öğrenmek, bazı pazarlamacıları şaşırtabilir. Google…