Sürdürülebilir bir dünya için Duracell ve Migros el ele verdi

Sürdürülebilir bir dünya için Duracell ve Migros el ele verdi

Duracell ve Migros bir araya gelerek sürdürülebilirlik alanında çok önemli bir projeyi hayata geçiriyor. Proje…

H&M İstanbul'da "yeşil" adımlar atıyor!

H&M İstanbul’da “yeşil” adımlar atıyor!

Dünya’da sadece İngiltere ve Japonya’da uygulanan, enerji tüketimini azaltan, sürdürülebilir malzemeler ve teknolojilerle tasarlanan yeni…

sürdürülebilirlik

Sürdürülebilir ürünler cebimizi yakıyor

EY’nin (Ernst & Young) 7. Geleceğin Tüketici Endeksi’ne göre, dünya genelinde tüketicilerin yüzde 51’i sürdürülebilir…

Her yönüyle sürdürülebilirlik

Her yönüyle sürdürülebilirlik

Sürdürülebilirlik hayatımıza her geçen gün daha fazla nüfuz eden bir kavram. İklim krizi, doğal kaynakların…

Marketing Türkiye Deloitte Roundtable

Doğanın ortasında “Sürdürülebilirlik” konuşuldu

Kurumsal amaç, sürdürülebilirlik olgusunun içinde hızla yükseliyorken pek çok yeni açılımı da beraberinde getiriyor. Buna…

Mey|Diageo’dan “320 sürdürülebilirlik projesi”

Mey|Diageo’dan “320 sürdürülebilirlik projesi”

İlk Sürdürülebilirlik Performans Raporu’nu yayınlayan Mey|Diageo, Birleşmiş Milletler’in belirlediği Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları doğrultusunda, 2017 yılından…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Sürdürülebilirlik “zaten biliyoruz mezarlığına” terk edildi Güneş Doğu’dan ama kavramlar Batı’dan yükseliyor. İlk duyduğumuzda cazibesine…

Sürdürülebilirlik “zaten biliyoruz mezarlığına” terk edildi

Sürdürülebilirlik “zaten biliyoruz mezarlığına” terk edildi

Güneş Doğu’dan ama kavramlar Batı’dan yükseliyor. İlk duyduğumuzda cazibesine kapılıyor, kullanmaya başlıyor ama bir süre…

Arçelik sıfır emisyon hedefinde kararlı!

Arçelik sıfır emisyon hedefinde kararlı!

Arçelik, 13’üncü Sürdürülebilirlik Raporu’nun ayrıntılarını Arçelik CEO’su Hakan Bulgurlu ve iklim aktivisti Selin Gören’in katılımıyla…

Moda sektöründe yeni moda: “Sürdürülebilirlik”

Moda sektöründe yeni moda: “Sürdürülebilirlik”

McKinsey & Company’nin moda endüstrisini mercek altına aldığı global araştırmanın sonuçları Covid-19’le birlikte tüketicilerin moda…

Enerji sektörünün ezber bozanı: Hidrojen!

Enerji sektörünün ezber bozanı: Hidrojen!

McKinsey & Company, her yıl düzenli olarak hazırladığı Global Enerji Perspektifi (GEP) 2021 raporunu yayınladı.…

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakış

İtalya’da 13 yaşından küçüklere TikTok yasağı Geçtiğimiz ay İtalya’da 10 yaşındak, bir çocuk, bir TikTok…