İtalya’da 13 yaşından küçüklere TikTok yasağı Geçtiğimiz ay İtalya’da 10 yaşındak, bir çocuk, bir TikTok…
Günümüzün en önemli kavramlarından biri “iyi yaşam”. Bu çok normal çünkü hepimiz iyi yaşamak istiyoruz.…
Eşitlik, veri etiği ve evdeki tüketiciye ulaşmak, 2021 pazarlama gündemlerinde yer alan konulardan sadece birkaçı.…
Pandemi dönemiyle birlikte sürdürülebilirlik artık hem toplumların hem de sektör fark etmeksizin markaların odak noktası…
Kibarca söylediğimiz, bize tatlılıkla hatırlatılan, küçük işaretlerle gözümüze görünen, duyarlı ve makul insanlarca nazikçe tavsiye…
Küresel markaları diğerlerinden ayırt eden en belirgin özelliği, kurumsallığın da bir göstergesi olan projelerinin uzun…
2020’de yaşanan dijital ekosisteme geçiş sadece bir fragmanmış yani deyim yerindeyse dijital pazarlamacıların çoğu hala…
Şirketler kar amaçlı kuruluşlar; iş hedefleri var elbette ama toplumsal beklentiler özellikle çok uluslu şirketlerden…
Şirketler kâr amaçlı kuruluşlar; iş hedefleri var elbette ama toplumsal beklentiler özellikle çok uluslu şirketlerden…
Çevre duyarlılığımızla birlikte kelime dağarcığımızda sürdürülebilirlik, toplumsal fayda gibi kavramlar yer etmiş, farkındalığımızı da artırmıştı.…
Ambalajlar ürünlerin tüketiciye doğru en güçlü davetlerinden birisi. Bu nedenle de özellikle hızlı tüketim ürünleri…
HSBC Grubu’nun ‘Navigator Raporu’na göre; Türkiye’deki şirketlerin yüzde 68’i önümüzdeki yıl gelirlerinde artış öngörüyor. Yeni…