Koronavirüs dünya ekonomisinin yüzde 58’i üzerinde ciddi tehdit oluşturuyor

Koronavirüs dünya ekonomisinin yüzde 58’i üzerinde ciddi tehdit oluşturuyor

Dünya ekonomistleri, koronavirüs salgınının dünya ekonomisini ciddi bir şekilde etkileyeceği konusunda hemfikir. Ancak bu sınırlı…

Dijital pazarlama tercih mi, zorunluluk mu?

Dijital pazarlama tercih mi, zorunluluk mu?

Dijitalleşme uzunca bir süredir dünyanın merkezinde olma mücadelesi veren bir konuyken Covid 19 ve pandemi…

Türkiye’deki filolarda araçlar daha sık yenileniyor

Türkiye’deki filolarda araçlar daha sık yenileniyor

Her yıl TEB Arval’in de desteğiyle, filo sektörünün durumunu değerlendirmek ve mobilite trendlerinin geleceğine ışık…

Koronavirüs araştırması: Katılımcıların yüzde 81'i işsiz kalma riskinin arttığını düşünüyor

Koronavirüs araştırması: Katılımcıların yüzde 81’i işsiz kalma riskinin arttığını düşünüyor

NG Araştırma koronavirüsü salgını ile ilgili şimdiye kadar yaptığı dört araştırmanın sonuçlarını karşılaştırmalı olarak paylaştı.Araştırmaya…

Perakende sektörü COVID-19 sonrası döneme nasıl hazırlanıyor?

Perakende sektörü COVID-19 sonrası döneme nasıl hazırlanıyor?

Kalabalık yerlerden kaçınmaya şartlanan tüketicilerin değişen alışveriş davranışları perakende mağazalarının da geleceğini şekillendiriyor. Mağazalarında sağlık…

Deloitte’un yeni araştırmasına göre Y ve Z kuşağı COVID-19’u yeniden başlama fırsatı olarak görüyor

Deloitte’un yeni araştırmasına göre Y ve Z kuşağı COVID-19’u yeniden başlama fırsatı olarak görüyor

Deloitte tarafından gerçekleştirilen “2020 Küresel Y Kuşağı Araştırması”, Y ve Z kuşaklarının, daha iyi bir…

Covid-19 salgını nedeniyle tatil planları değişti, tatile ayrılan bütçeler kısıldı

Covid-19 salgını nedeniyle tatil planları değişti, tatile ayrılan bütçeler kısıldı

Koronavirüs salgını tatil planlarını ve alışkanlıklarını değiştirdi. Hijyen kaygıları öne çıkarken  tatile ayrılan bütçeler kısıldı.…

Koronavirüs sürecinde toplum şirketlere “gözüm üzerinizde” diyor

Koronavirüs sürecinde toplum şirketlere “gözüm üzerinizde” diyor

Küresel danışmanlık ve iletişim şirketi Porter Novelli’nin Türkiye ofisi Marjinal Porter Novelli, COVID-19 döneminde marka…

Covid-19 en çok Y kuşağını vurdu

Covid-19 en çok Y kuşağını vurdu

KPMG’nin ABD’de bin tüketiciyle yaptığı “Covid-19 Tüketicinin Nabzı” anketine göre salgından geliri en fazla etkilenenler…

Korona gölgesinde Babalar Günü

Korona gölgesinde Babalar Günü

Online araştırma şirketi DORinsight tarafından yapılan araştırma, koronavirüs salgınının Babalar Günü’ne etkilerini ortaya koydu. Katılımcıların…

Deloitte, COVID-19’un yeme-içme sektörüne etkilerini araştırdı: Sektörü sağlıklı ve taşınabilir ürünler kurtaracak

Deloitte, COVID-19’un yeme-içme sektörüne etkilerini araştırdı: Sektörü sağlıklı ve taşınabilir ürünler kurtaracak

Deloitte Türkiye, “COVID-19 Etkisinde Restoran Sektörünün Bugünü ve Geleceği” raporunu yayımladı. Türkiye’de irili ufaklı 100…

Tüketici "Aşı bulunmadan normale dönmem" diyor...

Tüketici “Aşı bulunmadan normale dönmem” diyor…

KPMG, ABD’de bin tüketiciyle yaptığı ankette Covid-19’un günlük yaşam üzerindeki etkisini araştırdı. “Covid-19 Tüketicinin Nabzı”…