Türkiye’deki markaların Facebook, X ve Instagram mecralarındaki performansını tamamen istatiksel olarak ölçümleyen SocialBrands, nisan ayı…
Uluslararası araştırma şirketi Ipsos, Türkiye’ye ilişkin son anket sonuçlarını açıkladı. Ipsos Ekonomi Dosyası – Şubat…
GoFor ve Konda 31 Mart yerel seçimlerine kısa bir zaman kala “Gençlerin Politik Tercihleri Araştırması…
Rapor Bülteni‘nin 94. sayısında Ankara Enstitüsü ve İstanbul Politikalar Merkezi tarafından hazırlanan Türkiye’de Dindarlık Algısı…
Şirketlerin yapay zekayı benimseme oranlarına ilişkin bir araştırma yapıldı. Araştırma sonucunda yapay zekânın çeşitli işlerde…
İndirim günleri, Black Friday ya da Cyber Monday dendiğinde pek çoğumuzun aklına alışveriş merkezleri, kıyafetler…
Cumhuriyetimizin 100. yılını kutladığımız 2023’ün ilk günleri yaklaşan genel seçimlerle birlikte hayli sıcak ve gergin…
NielsenIQ’nun verilerine göre, Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesi, 2022 yılı toplamında 2021 yılına göre…
Ipsos, “Tüketici Güven Endeksi”, “Dünyanın Endişeleri” ve “Gündeme Dair” isimli araştırma verilerinin ışığında kapsamlı bir…
6 Şubat’tan bu yana Türkiye uykusuz, Türkiye yorgun… Büyük deprem felaketi on binlerce canla birlikte…
Kara, yağmura hasret bir kışı geride bırakırken bahar ayları da beklenen yağışları getirmedi. Elbette bu…
Dünya genelinde spor müsabakalarının ertelendiği ve iptal edildiği pandemi günleri çoktan sona erdi. Ancak spor…