E-ticaret teknolojiyle kökten değişiyor

E-ticaret teknolojiyle kökten değişiyor

Sosyal alışveriş terimi ile henüz ilk kez karşılaşıyorsanız bunun son olmayacağını bilmenizde fayda var. Zira…

Türkiye’nin deprem gerçeğine vatandaşlar ne kadar hazır?

Türkiye’nin deprem gerçeğine vatandaşlar ne kadar hazır?

17 Ağustos 1999’da tüm Türkiye’yi yasa boğan Marmara Depremi’nin üzerinden tam 22 yıl geçti. Merkez…

İşini kaybetme korkusu toplum genelinde artıyor

İşini kaybetme korkusu toplum genelinde artıyor

İşini kaybetme korkusu toplum genelinde git gide artıyor. Ipsos tarafından gerçekleştirilen Koronavirüs Salgını ve Toplum…

Organik ürünler

Aileler bebekleri için doğal tarıma “Evet” dedi

Doğal ve sürdürülebilir tarıma odaklanan ve Türkiye’nin her yanında bu konuda çalışmalar gerçekleştiren Hero Baby…

Açılmayla esnafın yüzü gülmeye başladı

Açılmayla esnafın yüzü gülmeye başladı

“Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi“nin Haziran 2021 dönemi sonuçları açıklandı. Rapora göre haziran…

Esnafın gözünden tüketici

Esnafın gözünden tüketici

Marketing Türkiye için REM People tarafından gerçekleştirilen “Esnafın Gözünden Tüketici Araştırması” sokağın nabzını tutarak değişen…

Moda fütürizm

2030’da moda nasıl şekillenecek?

Son dönemde moda sektöründe en çok konuşulan konu “sürdürülebilirlik.” Diğer tüm trendleri gölgede bırakan sürdürülebilirlik…

Artan otomobil fiyatlarına tüketici nasıl bir çözüm buldu?

Artan otomobil fiyatlarına tüketici nasıl bir çözüm buldu?

Kurban Bayramı’nın yaklaşması ile birlikte seyahat planları yapılmaya başladı. Pandemi şartlarında insanların seyahatlerini nasıl gerçekleştirecekleri…

2021'de mobil uygulamalara yapılan harcama rekor seviyeye ulaştı

2021’de mobil uygulamalara yapılan harcama rekor seviyeye ulaştı

Küresel mobil uygulama pazarı, tüm zamanların harcama rekorunu bir kez daha kırdı. Yeni App Annie…

Şirketlerin yeni problemi: "Tükenmiş hisseden çalışanlar"

Şirketlerin yeni problemi: “Tükenmiş hisseden çalışanlar”

Pandemiyle beraber çalışma koşullarında gerçekleşen hızlı değişiklikler, organizasyonların iş gücüyle ilişkili risklere yanıt vermekte zorlandığını…

Tam kapanma döneminin kazananı mahalle bakkalları oldu!

Tam kapanma döneminin kazananı mahalle bakkalları oldu!

Perakende sektörünün anlık ölçümlenemeyen en büyük kanalı olan bakkal, büfe ve marketlerden oluşan geleneksel perakende…

internet alışveriş

İstanbullular internet alışverişini sevdi

Koronavirüs salgını nedeniyle zamanın büyük bölümünün evlerde geçirilmesi, internet alışverişlerine olan ilgiyi tüm dünyada olduğu…