Tüketicinin anksiyeteyle başı dertte!

KPMG’nin bu yıl üçüncüsünü gerçekleştirdiği “Ben, Hayatım, Cüzdanım Araştırması” tüketicinin dünyasındaki değişimin izini sürüyor. Covid-19…

Toplumun yüzde 85’i, salgının 2021 yılında sona ermeyeceğini düşünüyor!

Ipsos tarafından gerçekleştirilen Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırmasının 52.dönem verileriyle salgının ilk günlerinden bu yana…

Ramazan’ın yükselen trendi sanal iftarlar

Araştırma şirketi NielsenIQ, hızlı tüketim ürünlerindeki büyümenin Ramazan ayında da süreceğini öngörüyor. Restoran ve toplu…

Toplum aşılama hızından endişeli!

Ipsos, Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırmasının 50. dönem verileriyle vatandaşların; Aşılamanın ilerlemesi hakkındaki düşüncelerini, virüsün…

Türk halkı en çok hangi semtlerde ev arıyor?

Hürriyet Emlak, son 1 aylık verilere göre Türkiye genelinde en çok hangi semtlerde ev aradığımızı…

Moda sektöründe yeni moda: “Sürdürülebilirlik”

McKinsey & Company’nin moda endüstrisini mercek altına aldığı global araştırmanın sonuçları Covid-19’le birlikte tüketicilerin moda…

Yeni dönemde fark yaratmanın sırrı: yapay zeka!

KPMG “Yapay Zeka Dünyasında Yaşamak” başlıklı araştırmasında ABD’deki sağlık hizmetleri, finansal hizmetler, ulaşım, teknoloji ve…

Tüketiciler restoranlara tepkili peki ama neden?

Pandeminin ilk günlerinden bu yana toplumun sürece ilişkin nabzını tutan Ipsos, Koronavirüs Salgını ve Toplum…

Cesur bir araştırma: Yüzde 65’imizin ruh sağlığı bozulmuş

Sabri Ülker Vakfı’nın referans aldığı araştırma, ABD’den “NAMI, National Alliance on Mental Illness” verilerini de…

İtibar ve marka değerini artırmanın sırrı bu raporda!

Marketing Türkiye adına pazar ve tüketici araştırmaları konusundaki yetkinliğiyle öne çıkan AKADEMETRE’nin gerçekleştirdiği, “Yılın İtibarlısını”…

İşte Türkiye’nin iyi yaşam markaları

Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…

Kadınların yüzde 76’sı Türkiye’de cinsiyet eşitliği olmadığını düşünüyor!

Araştırma platformu Pollective ile pazarlama ve iletişim çözümleri ajansı VMLY&R ortaklığıyla gerçekleşen “8 Mart Kadınlar…