Küçük balığın “inovasyonla” büyük balığı yuttuğu, sarsılmaz denilen markaların hızla yükselen “ezber bozanlara” yenik düştüğü…
Online Basın Bülteni ve PR Servisi B2Press, dijital basının 2022’deki enlerini açıkladı. Toplam 30 bin…
Marketing Türkiye için Areda Piar’ın gerçekleştirdiği Kuşakların Marka Tercihleri araştırmasında bu defa “beyaz eşya ürünleri”…
2022’nin sonuna geldiğimiz bugünlerde Google‘ın yayınladığı yıllık arama trendleri aslında koca bir yılın tüm ülke…
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), Ekim ayı enflasyon rakamlarını açıkladı. Enflasyonda “yeni zirve” tabirinin yeni normal…
Günümüzde oldukça geniş bir kitle, hayatını ve hatta “şanını” dijital içerik üreticiliğinden kazanıyor. YouTube Shorts…
Sosyal medya, e-ticaret misyonunu edinme konusunda emekleme döneminde olabilir ama tüketici online alışveriş konusunda oldukça…
Söz konusu bir tartışmaysa bunu mesajlaşarak yapmak ilişkiyi uçuruma sürükleyebiliyor… Çünkü yüz yüze yapılan tonlamayı…
Pandeminin de etkisiyle hayatı ekran üzerinden sürdürme alışkanlığı, toplumu dijital yorgunlukla karşı karşıya bıraktı. Bunun…
Markalar hemen her gün tüketicileri promosyonlardan haberdar eden mesaj yağmuruna tutuyor. Ancak pek tüketici bu…
Online alışveriş, gördüğü ilgi, kanal tercihleri, geçirdiği dönüşüm açısından dünya çapında giderek daha çok önem…
Çalışma ortamımız ister ofis isterse ev olsun mesai saatleri çoğunlukla oturarak geçiyor. Uzun süre hareketsiz…