geleceği parlak markalar

Bu markaların geleceği parlak

Küçük balığın “inovasyonla” büyük balığı yuttuğu, sarsılmaz denilen markaların hızla yükselen “ezber bozanlara” yenik düştüğü…

2022-haber

Yılın en çok konuşulan haber konuları

Online Basın Bülteni ve PR Servisi B2Press, dijital basının 2022’deki enlerini açıkladı. Toplam 30 bin…

beyaz eşya

Beyaz eşyada yerliye sadakat bir başka

Marketing Türkiye için Areda Piar’ın gerçekleştirdiği Kuşakların Marka Tercihleri araştırmasında bu defa “beyaz eşya ürünleri”…

Türk halkı soruyor: "Ben neden sevilmiyorum"

Türk halkı soruyor: “Ben neden sevilmiyorum”

2022’nin sonuna geldiğimiz bugünlerde Google‘ın yayınladığı yıllık arama trendleri aslında koca bir yılın tüm ülke…

Enflasyonda "zirve" yeniden güncellendi!

Enflasyonda “zirve” yeniden güncellendi!

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), Ekim ayı enflasyon rakamlarını açıkladı. Enflasyonda “yeni zirve” tabirinin yeni normal…

star

10 kişiden 4’ü telefon kamerası karşısında “star” olabileceğini düşünüyor

Günümüzde oldukça geniş bir kitle, hayatını ve hatta “şanını” dijital içerik üreticiliğinden kazanıyor. YouTube Shorts…

tüketici

Tüketici sepeti artık Meta’da dolduruyor

Sosyal medya, e-ticaret misyonunu edinme konusunda emekleme döneminde olabilir ama tüketici online alışveriş konusunda oldukça…

whatsapp

WhatsApp’ta nasıl bir kavgacısınız?

Söz konusu bir tartışmaysa bunu mesajlaşarak yapmak ilişkiyi uçuruma sürükleyebiliyor… Çünkü yüz yüze yapılan tonlamayı…

dijital yorgunluk

Teknoloji bütçesi azaldı, dijital yorgunluk arttı

Pandeminin de etkisiyle hayatı ekran üzerinden sürdürme alışkanlığı, toplumu dijital yorgunlukla karşı karşıya bıraktı. Bunun…

promosyon

Haddinden fazla promosyon mesajı, tüketiciyi markadan soğutuyor

Markalar hemen her gün tüketicileri promosyonlardan haberdar eden mesaj yağmuruna tutuyor. Ancak pek tüketici bu…

online alışveriş

Türk toplumunun online alışveriş alışkanlıkları nasıl şekilleniyor?

Online alışveriş, gördüğü ilgi, kanal tercihleri, geçirdiği dönüşüm açısından dünya çapında giderek daha çok önem…

masa

Ayaklı masalarda çalışanların stresi 3 kat daha az

Çalışma ortamımız ister ofis isterse ev olsun mesai saatleri çoğunlukla oturarak geçiyor. Uzun süre hareketsiz…