2021 adaylarda aranan özellikler

İşverenlerin çalışanlardan beklentileri değişiyor!

Yapay zeka ve makinelerin çalışma hayatındaki etkinliği arttıkça, geleceğin meslekleri ve haliyle firmalar tarafından adaylarda…

babalar günü harcaması

Babalar Günü harcamaları bu yıl iki kat arttı

Türk mühendislerinin geliştirdiği, yenilikçi ürün ve çözümler sunan ödeme şirketi PayTR’ın açıkladığı verilere göre Babalar…

Toplum geleceğin otomobillerinden ne bekliyor?

Toplum geleceğin otomobillerinden ne bekliyor?

Elektrikli otomobillerin tüm dünyada yakaladığı yükseliş trendi ve Avrupa ülkelerinin onu destekleyen politikaları geleceğin otomobillerine…

Tüketicinin anksiyeteyle başı dertte!

Tüketicinin anksiyeteyle başı dertte!

KPMG’nin bu yıl üçüncüsünü gerçekleştirdiği “Ben, Hayatım, Cüzdanım Araştırması” tüketicinin dünyasındaki değişimin izini sürüyor. Covid-19…

Toplumun yüzde 85’i, salgının 2021 yılında sona ermeyeceğini düşünüyor!

Toplumun yüzde 85’i, salgının 2021 yılında sona ermeyeceğini düşünüyor!

Ipsos tarafından gerçekleştirilen Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırmasının 52.dönem verileriyle salgının ilk günlerinden bu yana…

Ramazan'ın yükselen trendi sanal iftarlar

Ramazan’ın yükselen trendi sanal iftarlar

Araştırma şirketi NielsenIQ, hızlı tüketim ürünlerindeki büyümenin Ramazan ayında da süreceğini öngörüyor. Restoran ve toplu…

Ev mercek altında, üçüncü göz devrede!

Ev mercek altında, üçüncü göz devrede!

Türkçede bazı kelimeler eş anlamlı da olsa diğerlerine göre duygusal dünyamızda daha fazla derinlik bulur.…

Toplum aşılama hızından endişeli!

Toplum aşılama hızından endişeli!

Ipsos, Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırmasının 50. dönem verileriyle vatandaşların; Aşılamanın ilerlemesi hakkındaki düşüncelerini, virüsün…

Türk halkı en çok hangi semtlerde ev arıyor?

Türk halkı en çok hangi semtlerde ev arıyor?

Hürriyet Emlak, son 1 aylık verilere göre Türkiye genelinde en çok hangi semtlerde ev aradığımızı…

Moda sektöründe yeni moda: “Sürdürülebilirlik”

Moda sektöründe yeni moda: “Sürdürülebilirlik”

McKinsey & Company’nin moda endüstrisini mercek altına aldığı global araştırmanın sonuçları Covid-19’le birlikte tüketicilerin moda…

Yeni dönemde fark yaratmanın sırrı: yapay zeka!

Yeni dönemde fark yaratmanın sırrı: yapay zeka!

KPMG “Yapay Zeka Dünyasında Yaşamak” başlıklı araştırmasında ABD’deki sağlık hizmetleri, finansal hizmetler, ulaşım, teknoloji ve…

Tüketiciler restoranlara tepkili peki ama neden?

Tüketiciler restoranlara tepkili peki ama neden?

Pandeminin ilk günlerinden bu yana toplumun sürece ilişkin nabzını tutan Ipsos, Koronavirüs Salgını ve Toplum…