Yapay zeka ve makinelerin çalışma hayatındaki etkinliği arttıkça, geleceğin meslekleri ve haliyle firmalar tarafından adaylarda…
Türk mühendislerinin geliştirdiği, yenilikçi ürün ve çözümler sunan ödeme şirketi PayTR’ın açıkladığı verilere göre Babalar…
Elektrikli otomobillerin tüm dünyada yakaladığı yükseliş trendi ve Avrupa ülkelerinin onu destekleyen politikaları geleceğin otomobillerine…
KPMG’nin bu yıl üçüncüsünü gerçekleştirdiği “Ben, Hayatım, Cüzdanım Araştırması” tüketicinin dünyasındaki değişimin izini sürüyor. Covid-19…
Ipsos tarafından gerçekleştirilen Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırmasının 52.dönem verileriyle salgının ilk günlerinden bu yana…
Araştırma şirketi NielsenIQ, hızlı tüketim ürünlerindeki büyümenin Ramazan ayında da süreceğini öngörüyor. Restoran ve toplu…
Türkçede bazı kelimeler eş anlamlı da olsa diğerlerine göre duygusal dünyamızda daha fazla derinlik bulur.…
Ipsos, Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırmasının 50. dönem verileriyle vatandaşların; Aşılamanın ilerlemesi hakkındaki düşüncelerini, virüsün…
Hürriyet Emlak, son 1 aylık verilere göre Türkiye genelinde en çok hangi semtlerde ev aradığımızı…
McKinsey & Company’nin moda endüstrisini mercek altına aldığı global araştırmanın sonuçları Covid-19’le birlikte tüketicilerin moda…
KPMG “Yapay Zeka Dünyasında Yaşamak” başlıklı araştırmasında ABD’deki sağlık hizmetleri, finansal hizmetler, ulaşım, teknoloji ve…
Pandeminin ilk günlerinden bu yana toplumun sürece ilişkin nabzını tutan Ipsos, Koronavirüs Salgını ve Toplum…