17 Ağustos 1999’da tüm Türkiye’yi yasa boğan Marmara Depremi’nin üzerinden tam 22 yıl geçti. Merkez…
İşini kaybetme korkusu toplum genelinde git gide artıyor. Ipsos tarafından gerçekleştirilen Koronavirüs Salgını ve Toplum…
Doğal ve sürdürülebilir tarıma odaklanan ve Türkiye’nin her yanında bu konuda çalışmalar gerçekleştiren Hero Baby…
“Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi“nin Haziran 2021 dönemi sonuçları açıklandı. Rapora göre haziran…
Marketing Türkiye için REM People tarafından gerçekleştirilen “Esnafın Gözünden Tüketici Araştırması” sokağın nabzını tutarak değişen…
Son dönemde moda sektöründe en çok konuşulan konu “sürdürülebilirlik.” Diğer tüm trendleri gölgede bırakan sürdürülebilirlik…
Kurban Bayramı’nın yaklaşması ile birlikte seyahat planları yapılmaya başladı. Pandemi şartlarında insanların seyahatlerini nasıl gerçekleştirecekleri…
Küresel mobil uygulama pazarı, tüm zamanların harcama rekorunu bir kez daha kırdı. Yeni App Annie…
Pandemiyle beraber çalışma koşullarında gerçekleşen hızlı değişiklikler, organizasyonların iş gücüyle ilişkili risklere yanıt vermekte zorlandığını…
Perakende sektörünün anlık ölçümlenemeyen en büyük kanalı olan bakkal, büfe ve marketlerden oluşan geleneksel perakende…
Koronavirüs salgını nedeniyle zamanın büyük bölümünün evlerde geçirilmesi, internet alışverişlerine olan ilgiyi tüm dünyada olduğu…
Yapay zeka ve makinelerin çalışma hayatındaki etkinliği arttıkça, geleceğin meslekleri ve haliyle firmalar tarafından adaylarda…