reklam

Tüketici reklamlarda nefes alıyor!

Odaklanmış bir şekilde kendimizi izlediğimiz içeriğin akışına bırakmışken araya reklam girmesi ilk başta kulağa pek…

sosyal medya

Alışverişte Z kuşağının tercihi Instagram

Emplifi’nin 1.000 ABD’li tüketiciyle yaptığı ankete göre Z kuşağına mensup tüketicilerin yüzde 70’i, sosyal medya…

moda

Moda sektöründe hızlı olan kazanıyor

Günümüzün trend odaklı tüketicileri göz önüne alındığında, hızlı modanın “modası geçmiyor”. Alvarez & Marsal’ın hazır…

düşünce

Düşüncelerimizden kaçmak için telefona sığınıyoruz

Dijital teknolojiler hakkında yapılan pek çok araştırma dikkat eşiğinin giderek düştüğünü ortaya koyuyor. Uzmanlar ise…

oyun

Oyun içi reklam azaldı, rekabet coştu

2022’nin ilk yarısında mobil oyun ve uygulama sektöründe neler oldu? Tam da bu soruya yanıt…

şifre

Aşk ve mahremiyet arasındaki ince çizgi: Sevgilinizin şifrelerini tahmin edebilir misiniz?

Günümüzde hemen hepimizin “mahremi” telefon hafızalarında saklı duruyor. Banka hesabımız, yazışmalarımız, fotoğraflarımız… Kısacası kişisel neyimiz…

kişisel bakım

Kişisel bakım denince akla gelenler: Kime göre neye göre?

OnePoll tarafından Sensodyne adına yürütülen ve 2000 Amerikalının katıldığı ankete göre, kişisel bakım denince herkesin…

hafıza

Hafızanın hem en çok sevdiği hem ilk vazgeçtiği şey: Anılar

Anılara yolculuk yapmanın en kısa yollarından biri telefonlarımızın fotoğraf galerisinde gezinmek… Hele de uzun sayılabilecek…

tüketici

Tüketiciler neden yedikleri konusunda yalan söyler?

Yeni çalışmalar, tüketicilerin aldıkları kalori konusunda yalan söylediklerini ve kendilerini takip eden kişiye göre farklı…

Ramazan'da sofralar küçülüyor!

Ramazan’da sofralar küçülüyor!

Ipsos tarafından gerçekleştirilen Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırması 101. Dönem verileri toplumun Ramazan ayı için…

E-ticaret teknolojiyle kökten değişiyor

E-ticaret teknolojiyle kökten değişiyor

Sosyal alışveriş terimi ile henüz ilk kez karşılaşıyorsanız bunun son olmayacağını bilmenizde fayda var. Zira…

Türkiye’nin deprem gerçeğine vatandaşlar ne kadar hazır?

Türkiye’nin deprem gerçeğine vatandaşlar ne kadar hazır?

17 Ağustos 1999’da tüm Türkiye’yi yasa boğan Marmara Depremi’nin üzerinden tam 22 yıl geçti. Merkez…