Türk halkı salgının 6 aydan fazla sürmeyeceğine inanıyor

Türk halkı salgının 6 aydan fazla sürmeyeceğine inanıyor

Online araştırma şirketi DORinsight tarafından yapılan “Salgından sonra değişen tüketici davranışları” araştırması, koronavirüs krizinin Türk…

Türk halkının yarıdan fazlası yazın tatile çıkmayı düşünmüyor

Türk halkının yarıdan fazlası yazın tatile çıkmayı düşünmüyor

DORinsight tarafından yapılan “Salgından sonra değişen tüketici davranışları” araştırması, koronavirüs krizinin Türk halkının satın alma…

Ramazan ayında tüketicilerin yüzde 85'i akıllı telefonlarını alışveriş için kullanıyor

Ramazan ayında tüketicilerin yüzde 85’i akıllı telefonlarını alışveriş için kullanıyor

Heyecanla beklenen Ramazan ayı başladı. Özellikle birlikteliğe ve huzura her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyulan…

Ebeveynlerin yüzde 93’ü salgın döneminde sorumluluklarının arttığını söylüyor

Ebeveynlerin yüzde 93’ü salgın döneminde sorumluluklarının arttığını söylüyor

Online araştırma şirketi DORinsight tarafından yapılan ‘Evde Çocuklarla Hayat’ başlıklı araştırma, bu süreçte anne-babaların evde…

Koronavirüs geleneksel medyaya güveni artırdı

Koronavirüs geleneksel medyaya güveni artırdı

Koronavirüs, sosyal medyanın güvenilirliğini bir kez daha düşündürdü; geleneksel medyanın itibarını artırdı. Beykoz Üniversitesi’nin yaptığı…

Covid-19’un ekonomiye etkisi en az bir yıl sürecek

Covid-19’un ekonomiye etkisi en az bir yıl sürecek

KPMG Türkiye, Covid-19’un iş dünyasını nasıl etkilediğini araştırdı. Ankete katılan iş dünyası temsilcileri küresel salgının…

İnsanların koronavirüsle ilgili düşünceleri ve hayat tarzı ne kadar değişti?

İnsanların koronavirüsle ilgili düşünceleri ve hayat tarzı ne kadar değişti?

Türkiye’de Sağlık Bakanı’nın ilk koronavirüs vakasını açıkladığı 10 Mart 2020 gününün sabahında NG Araştırma ülke…

Koronavirüs salgınında dijital kullanıcıların tercihleri neler oldu?

Koronavirüs salgınında dijital kullanıcıların tercihleri neler oldu?

Gemius, Aralık ayından beri dünyayı etkisi altına alan Covid-19’un dijital içerik tüketimine etkilerini IAB Türkiye…

Tüketicilerin yüzde 63’ü temassız ödemeyi tercih ediyor

Tüketicilerin yüzde 63’ü temassız ödemeyi tercih ediyor

Salgın endişesi ile hayatımıza giren sosyal izolasyon, alışveriş trendleri ve ödeme yöntemi tercihlerinde de önemli…

Korona günlerinde hayatımız nasıl şekilleniyor?

Korona günlerinde hayatımız nasıl şekilleniyor?

Yeni tip koronavirüs salgını tüm yaşamımızı baştan aşağıya değiştirdi. Yöntem Araştırma Danışmanlık tarafından gerçekleştirilen “Korona…

Salgın sonrası haber radyolarına erişim yüzde 27 artış gösterdi

Salgın sonrası haber radyolarına erişim yüzde 27 artış gösterdi

Kantar’ın gerçekleştirdiği “Salgın Sonrası Radyo Dinleme Alışkanlıkları” araştırmasına göre, radyo dinleme süreleri yüzde 2.1 azalırken,…

Evde kalmaya en fazla birkaç hafta dayanabileceğiz

Evde kalmaya en fazla birkaç hafta dayanabileceğiz

Ipsos’un düzenli olarak gerçekleştirdiği Koronavirüs Salgını ve Toplum Genel Kamuoyu Araştırmasının 4. Dönem özet sonuçları…