Evde kalmaya en fazla birkaç hafta dayanabileceğiz

Evde kalmaya en fazla birkaç hafta dayanabileceğiz

Ipsos’un düzenli olarak gerçekleştirdiği Koronavirüs Salgını ve Toplum Genel Kamuoyu Araştırmasının 4. Dönem özet sonuçları…

COVID-19 salgınında kaygı artmaya devam ederken medyaya olan güvensizlikse azalıyor

COVID-19 salgınında kaygı artmaya devam ederken medyaya olan güvensizlikse azalıyor

McCann Worldgroup Truth Central’ın raporuna göre COVID-19 salgınında kaygı artarken medyaya olan güvensizlik azalıyor. McCann…

Koronavirüs ile haber sitelerinin trafiği 28,2 milyondan 32,5 milyona çıktı...

Koronavirüs ile haber sitelerinin trafiği 28,2 milyondan 32,5 milyona çıktı…

Gemius Türkiye’nin hazırladığı IAB TR İnternet Ölçümleme Araştırması verilerine göre Mart ayında Eğitim Bilişim Ağı…

Nöroİtibar araştırması: Sizin kriz kalkanınız ne?

Nöroİtibar araştırması: Sizin kriz kalkanınız ne?

Müşteriyi tanımanın ve bir sonraki adımını tahmin etmenin kritik önem kazandığı kriz dönemlerinde markaların kendi…

Koronavirüs Türk ekonomisini nasıl etkileyecek?

Koronavirüs Türk ekonomisini nasıl etkileyecek?

Sia Insight’ın Marketing Türkiye için üçüncüsünü gerçekleştirdiği ve üst düzey yöneticilerin katılımıyla yapılan İş Dünyası…

Salgın döneminde halkın endişesi ilk döneme göre 15 puan artarak yüzde 94'e çıktı

Salgın döneminde halkın endişesi ilk döneme göre 15 puan artarak yüzde 94’e çıktı

Ipsos’un düzenli olarak gerçekleştirdiği Koronavirüs Salgını ve Toplum Genel Kamuoyu Araştırması’nın 3. dönem özet sonuçları…

Pandemi döneminde 10 çalışandan 6’sının düzeni değişti

Pandemi döneminde 10 çalışandan 6’sının düzeni değişti

Barem tarafından gerçekleştirilen ve Kovid-19 salgını öncesi çalışmakta olan kesimin salgın sırasında ne yaptığını irdelediği…

Her 2 çalışandan biri evden çalışmanın kalıcı olmasını istiyor

Her 2 çalışandan biri evden çalışmanın kalıcı olmasını istiyor

‘Evden çalışma’ modeli sevildi, tatil planları ile iş kurma hayalleri ertelendi, birikim yapma planları başladı.…

İpsos: Hane içi hızlı tüketim ürünleri satın alımında içecek ürünleri dikkat çekiyor

İpsos: Hane içi hızlı tüketim ürünleri satın alımında içecek ürünleri dikkat çekiyor

Koronavirüs salgını tüketici davranışlarını değiştirmeye devam ediyor. Türkiye’de hanelerin satın aldıkları hızlı tüketim ürünlerini haftalık…

Türkiye'de işe gitme oranında yüzde 45’lik bir azalma görüldü

Türkiye’de işe gitme oranında yüzde 45’lik bir azalma görüldü

Google, koronavirüs salgınının başlamasından bu yana toplulukların farklı coğrafyalarda ve zamanlarda hareketliliğinin nasıl değiştiğini göstermek…

Kişisel verilerle oluşturulan online reklamlara tüketiciler ne kadar güveniyor?

Kişisel verilerle oluşturulan online reklamlara tüketiciler ne kadar güveniyor?

GroupM’in 23 ülkeden 14 bin orta gelirli tüketicinin yanıtlarına göre derlediği raporuna göre günümüz pazarlama…

Koronavirüs Araştırması: İşsizlik endişesi virüs korkusunu geçti

Koronavirüs Araştırması: İşsizlik endişesi virüs korkusunu geçti

StratejiCo. ve ERA Araştırma işbirliğinden yürütülen koronavirüs gündem araştırması, Dünya Sağlık Örgütü’nün (WHO) küresel salgın…