Ipsos’un düzenli olarak gerçekleştirdiği Koronavirüs Salgını ve Toplum Genel Kamuoyu Araştırmasının 4. Dönem özet sonuçları…
McCann Worldgroup Truth Central’ın raporuna göre COVID-19 salgınında kaygı artarken medyaya olan güvensizlik azalıyor. McCann…
Gemius Türkiye’nin hazırladığı IAB TR İnternet Ölçümleme Araştırması verilerine göre Mart ayında Eğitim Bilişim Ağı…
Müşteriyi tanımanın ve bir sonraki adımını tahmin etmenin kritik önem kazandığı kriz dönemlerinde markaların kendi…
Sia Insight’ın Marketing Türkiye için üçüncüsünü gerçekleştirdiği ve üst düzey yöneticilerin katılımıyla yapılan İş Dünyası…
Ipsos’un düzenli olarak gerçekleştirdiği Koronavirüs Salgını ve Toplum Genel Kamuoyu Araştırması’nın 3. dönem özet sonuçları…
‘Evden çalışma’ modeli sevildi, tatil planları ile iş kurma hayalleri ertelendi, birikim yapma planları başladı.…
Koronavirüs salgını tüketici davranışlarını değiştirmeye devam ediyor. Türkiye’de hanelerin satın aldıkları hızlı tüketim ürünlerini haftalık…
Google, koronavirüs salgınının başlamasından bu yana toplulukların farklı coğrafyalarda ve zamanlarda hareketliliğinin nasıl değiştiğini göstermek…
GroupM’in 23 ülkeden 14 bin orta gelirli tüketicinin yanıtlarına göre derlediği raporuna göre günümüz pazarlama…
StratejiCo. ve ERA Araştırma işbirliğinden yürütülen koronavirüs gündem araştırması, Dünya Sağlık Örgütü’nün (WHO) küresel salgın…