Koronavirüs ile değişen tüketici davranışları online pazar yerlerine nasıl yansıdı?

Koronavirüs ile değişen tüketici davranışları online pazar yerlerine nasıl yansıdı?

Uluslararası dijital pazarlama ve SEO ajansı Zeo Agency’nin hazırladığı Online Pazar Yerleri Sektörü 2020 İlk…

Evden çalışma, mesai kavramını yıkıyor mu?

Evden çalışma, mesai kavramını yıkıyor mu?

Kariyer.net’in “HR Pulse” araştırma serisi kapsamında Curiocity iş birliğiyle gerçekleştirdiği “Koronavirüs ve İş Hayatı” araştırmasının…

Haziran ayı normalleşme için erken mi?

Haziran ayı normalleşme için erken mi?

CURIOCITY’nin Türkiye genelinde kantitatif mobil anket olarak gerçekleştirdiği “1 Haziran 2020: Türkiye’nin Yeni Sınavı” araştırması,…

Çalışanların yüzde 90’ı "İşyerlerinde hijyen önlemleri ciddi oranda artacak" diyor

Çalışanların yüzde 90’ı “İşyerlerinde hijyen önlemleri ciddi oranda artacak” diyor

Avansas, normalleşme sürecinin iş dünyasına yansımalarını hem çalışanlara hem işverenlere sordu. Markanın gerçekleştirdiği araştırmaya göre;…

Dijital reklam pazarında fiyatlar pandemi öncesi seviyelere geri döndü

Dijital reklam pazarında fiyatlar pandemi öncesi seviyelere geri döndü

Pandemi sürecinde endişe verecek kadar değer kaybeden pazarlardan birisi de Dijital Reklam pazarıydı. Araştırmalar iyi…

Koronavirüs sosyal medya alışkanlıklarımızı nasıl değiştirdi?

Koronavirüs sosyal medya alışkanlıklarımızı nasıl değiştirdi?

Covid-19 sürecinde tüm dünya daha önce alışık olmadığımız bir düzende yaşamaya ayak uydurmaya çalışırken, kişisel…

Dijital şok atlatılıyor: Yöneticiler yeni çalışma düzenine hazırlanıyor

Dijital şok atlatılıyor: Yöneticiler yeni çalışma düzenine hazırlanıyor

Citrix’in anketine katılan üst düzey yöneticilerin %75’i çalışanların, COVID-19 salgını sonrasında durumu bildikleri için ofise…

Türkiye’de tüketicilerin yüzde 38’i sosyal medya faaliyetlerini devlet denetimine açmaya hazır

Türkiye’de tüketicilerin yüzde 38’i sosyal medya faaliyetlerini devlet denetimine açmaya hazır

Kaspersky, insanların sosyal puanlama sistemlerine ve bu sistemlerin bir parçası olmaya bakış açılarını ele aldığı…

Her iki kişiden biri AVM ve berberlerde alınan önlemleri yetersiz buluyor

Her iki kişiden biri AVM ve berberlerde alınan önlemleri yetersiz buluyor

Binom, Covid-19 salgını sürecinde Mayıs ayı itibariyle başlayan normalleşme sürecine dair yaklaşımları Türkiye genelinde araştırdı.…

Pandemi döneminde iletişim planı nasıl yapılmalı?

Pandemi döneminde iletişim planı nasıl yapılmalı?

Covid-19’un hepimizi kişisel olarak etkilediği, gündelik yaşamlarımızı ve tercihlerimizi değiştirmeye zorladığı bu dönemde, markaların ve…

11 maddede koronavirüsün tüketim ve yaşam alışkanlıklarına etkileri

11 maddede koronavirüsün tüketim ve yaşam alışkanlıklarına etkileri

Mobil sadakat uygulaması Hopi, koronavirüs salgını ile ilgili Kantar Media Division ile yaptığı detaylı anketin…

Hizmet sektöründe normalleşme sürecinden beklentiler neler?

Hizmet sektöründe normalleşme sürecinden beklentiler neler?

Armut.com, 652 üyesinin katıldığı bir araştırmayla hizmet sektörünün normalleşme sürecini nasıl geçirdiğini ve KOBİ’lerin beklentilerini…