Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Tatilciler güvenli bir liman arıyor
Oldukça soğuk, stresli ve kısıtlamalarla dolu bir kışın ardından tüm gözler yaza çevrildi. Son yılların en çok beklenen yazı kapıyı çalarken “temkinli” tatil planları da masada. Peki, Türk halkı bu yıl nasıl bir tatil planlıyor? Bu planlara hangi hijyen önlemleri eşlik ediyor? Tatilciler için en büyük motivasyon ne? Marketing Türkiye için Sia Insight’ın gerçekleştirdiği “Değişen Tatil Alışkanlıkları” araştırması tüm bu sorulara yanıt veriyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Yaşanan değil yaşayan mutfaklar
Mutfak, gıda ya da beslenme konusunda öncesinde ne konuşur, ne derdik bilmiyoruz ama an itibarıyla çok emin olduğumuz bundan böyle yediğimiz, içtiğimize daha çok dikkat edeceğimiz. Bosch’un Marketing Türkiye ile birlikte tasarladığı, FutureBright’ın araştırmasını yaptığı “Başka Bir Ev Araştırması” bize, mutfağın yaşama alanımız olduğu kadar artık yaşayan bir alana dönüştüğünü söylüyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
CMO Transition Academy ilk mezunlarını verdi
Marketing Türkiye ve Deloitte Academy iş birliğiyle hayata geçirilen “NexCMO Marketing Academy”nin ilk eğitim programı olan “CMO Transition Academy” 1 aylık eğitim sürecini tamamlayarak ilk mezunlarını verdi. Pazarlama profesyonellerinin ileriyi görebilmesini ve hızla değişen dünyada tüketici davranışlarını önceden analiz edip, jenerik pazarlama stratejilerinin ötesine geçmesini sağlamak amacıyla kurulan akademide alanında uzman eğitmenler yer aldı. Elde edilen gelirin yüzde 20’sinin Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği’ne (ÇYDD) bağışlandığı akademide, farklı hedef kitleler için 3 farklı eğitim programı düzenlendi. Gelin CMO Transition Academy’yi bir de eğitmenlerden dinleyelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Tatilcilerin talepleri değişti!
Bir sabah güne pandemi haberleriyle başladık ve bir daha da hiçbir şey eskisi gibi olmadı. Zorunlu sosyal izolasyon bütün keyif anlarımıza kilit vurdu ve hiç bitmeyecekmişçesine uzun süren bir kışı ardımızda bıraktık. Hâl böyle olunca yaz tatili motivasyonumuz da zirve yaptı. Aklında “acaba bu yıl tatil yapabilecek miyiz?” sorusu olanlar bir yana, “cesur” bir kesim tatil planlarını yaptı bile… Fakat gerçek şu ki bu yıl yaz tatili her yılkinden çok daha faklı olacak, çünkü tatilcilerin talepleri ciddi ölçüde değişti. Önümüzde nasıl bir tatil sezonu var? Türk halkı bu yeni ortamda tatilden neler bekliyor? Tatilciler seyahat ve konaklama şirketlerinin aldığı önlemleri yeterli buluyor mu? Marketing Türkiye için Sia Insight’ın gerçekleştirdiği “Değişen Tatil Alışkanlıkları” araştırması yaz tatilinin merak edilenlerini gözler önüne seriyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
İşte yılın en iyi influencer’ları
Marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif veriler ve saygın jüri üyelerinin görüşleriyle değerlendiren Türkiye’nin en kapsamlı ve veriye dayalı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey 2021’de sosyal medyayı en iyi kullanan ünlüler ve influencer’lar belli oldu! Pandemi koşulları sebebiyle online olarak gerçekleştirilen ödül töreninde yıldız isimler ödüllerine kavuştu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.