Yeni Döneme Yeni Liderler Gerek

Yeni Döneme Yeni Liderler Gerek

KPMG tarafından gerçekleştirilen “2020 CEO Araştırması” yayınlandı. Pandemi döneminde CEO’ların bakış açılarındaki değişimi ölçen araştırma…

Pandemide pazarlama stratejilerini PepsiCo'dan dinleyin!

Pandemide pazarlama stratejilerini PepsiCo’dan dinleyin!

COVID-19’un tüm dünyayı saran kriz halinden etkilenmemek kimse için mümkün değil. Bugün bir ilkokul öğrencisinden…

Türkiye'nin pandemide online alışveriş karnesi

Türkiye’nin pandemide online alışveriş karnesi

COVID-19’la mücadele döneminde sosyal mesafe çağrılarına uyan milyonlarca insanın tercihi online alışveriş oldu. On binlerce…

Televizyonun yeniden keşfi!

Televizyonun yeniden keşfi!

Günlük rutinlerimizin bir anda değiştiği, vaktimizin çok büyük bir kısmını evde geçirmek zorunda olduğumuz pandemi…

Pandemide paket servis çözümleri

Pandemide paket servis çözümleri

Pandemi döneminde internet siparişi neredeyse her sektörde hareketlilik yaratırken, farklı çözümleri de beraberinde getirdi. Bu…

Her dört kişiden üçü normalleşme sürecinden endişeli!

Her dört kişiden üçü normalleşme sürecinden endişeli!

#EvdeKal diyerek kendimizi evlerimize kapattığımız günlerin ardından normalleşme süreci başlayalı epey oldu. Başlangıçta herkesin biraz…

SIGN İstanbul 2021'e ertelendi

SIGN İstanbul 2021’e ertelendi

Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri sektöründen, yüzlerce katılımcı firma ve binlerce satın almacının bir…

"İnfodemi": Yanlış bilgi salgını

“İnfodemi”: Yanlış bilgi salgını

Dünya Sağlık Örgütü ve Birleşmiş Milletler tarafından koronavirüs sonrası panik ortamında ortaya çıkan bilgi kirliliğine…

Yeni tüketici davranışları ile perakende kılavuzu!

Yeni tüketici davranışları ile perakende kılavuzu!

Pandemi, dünyamızın daha önce hiç deneyimlemediği bir sınavı hepimize yaşatmaya devam ediyor. Hepimiz bu süreçten…

Zoom'un değeri katlanarak artmaya devam ediyor

Zoom’un değeri katlanarak artmaya devam ediyor

Pandemi dönemiyle birlikte hemen herkesin hayatına giren, adını sıklıkla duymaya başladığımız ve değerine değer katan…

Hashtag 13 yaşında!

Hashtag 13 yaşında!

23 Ağustos Dünya Hashtag Günü ve bu yıl hashtag’in keşfinin 13. yıl dönümü. Hashtag’ler sosyal…

Korona salgını ile e-posta okuma oranları arttı

Korona salgını ile e-posta okuma oranları arttı

Tüm dünyada halen etkisini gösteren Korona salgını, özellikle iş dünyasında dijital iletişim yoğunluğunun artmasına sebep…