AVM’lerin fonksiyonları değişti!

AVM’lerin fonksiyonları değişti!

Yakın zamana kadar alışverişin kalbi olarak gösterilen AVM’ler için pandemi ve sonrasında gelen kapanma süreci…

Pandemide doğan çocuklar daha düşük IQ'ya sahip

Pandemide doğan çocuklar daha düşük IQ’ya sahip

Pandemi döneminde doğup büyüyen çocukların sözlü, motor ve bilişsel performansının pandemi öncesindekilere göre daha düşük…

Pandemide yaşam durdu akıllı saatler durmadı

Pandemide yaşam durdu akıllı saatler durmadı

Yapılan araştırmalar son yıllarda giyilebilir teknolojik cihazların tüketiciler arasında popülerlik kazanarak ilgi odağı haline geldiğini…

Çalışanlar yüz yüze iletişimi özledi!

Çalışanlar yüz yüze iletişimi özledi!

Hibrit çalışma dünyası şekillenmeye başladıkça sanal toplantılar ve beraberinde gelen iş birlikleri, video konferans çözümleri…

Türkiye zirvede mutsuz!

Türkiye zirvede mutsuz!

Her yıl Gallup’un düzenlediği ‘duygular’ anketi, pandeminin yarattığı duygusal yıkımı gözler önüne serdi. Ankete göre, dünyanın artık…

aşı olan vatandaş

Devletler aşı promosyonunda sınır tanımıyor!

Covid-19 aşısı konusunda çekimser olanların sayısı arttıkça, ülkeler vatandaşları aşıya teşvik etmek için yeni yollar…

sağlık iyi yaşam

Pandemi sonrası akıl sağlığı önem kazandı

Pandemiyle yaşamaya artık alıştık. Hatta aşı uygulamalarının yaygınlaşması güzel günlere dair umutları artırıyor. Peki fiziksel…

Pandemide enerji tasarrufunun değeri anlaşıldı

Pandemide enerji tasarrufunun değeri anlaşıldı

Sürdürülebilirliğin moda bir kavram olmaktan çıkıp yerküreyi koruyabilecek bir yönetim yaklaşımı olduğunu gecikmeli de olsa…

Salgında 3. dalga endişesi artıyor

Salgında 3. dalga endişesi artıyor

1,5 senenin ardından nihayet tam açılma dönemine girdik. Girdik girmesine de hala içimizdeki pandemi korkusunu…

Tüketici pandemi öncesi alışkanlıklarına dönecek mi?

Tüketici pandemi öncesi alışkanlıklarına dönecek mi?

Hiç şüphesiz ki pandemi dönemi hayatlarımızın bütün seyrini değiştirdi. Sektör fark etmeksizin tüketicilerin kazanmış olduğu…

Aile şirketleri pandemide dayanıklılık dersi verdi!

Aile şirketleri pandemide dayanıklılık dersi verdi!

Dünyadaki tüm işletmeler gibi aile şirketleri de Covid-19 salgını nedeniyle yaşanan küresel sağlık krizine hazırlıksız…

Bisiklet satışları yüzde 144 arttı!

Bisiklet satışları yüzde 144 arttı!

Pandemiyle birlikte kalabalıktan uzak durmak isteyenler hayatın her alanında izole alternatifleri tercih etmeye başladı. İmkânı…