Pandemi dijital dönüşümü de dönüştürdü

Dijital düşünme şirketi TING İstanbul, bu yıl pandemi ve etkilerini odağına alarak gerçekleştirdiği Dijital Düşünme…

Tüketiciler restoranlara tepkili peki ama neden?

Pandeminin ilk günlerinden bu yana toplumun sürece ilişkin nabzını tutan Ipsos, Koronavirüs Salgını ve Toplum…

Kısıtlamalar gevşedi, peki toplum yeni normale nasıl reaksiyon verdi?

Yaz dönemini geride bırakırken artan vaka sayılarıyla birlikte Türkiye yeniden sıkılaşma dönemine girmişti. Yaklaşık 3…

Hedef her şehirde bir Muzipo Kids açmak!

Çocukların erken yaşta sporla, fiziksel aktiviteyle tanışmalarını sağlamak amacıyla kurulan Muzipo Kids’in Genel Müdürü Semih…

Ülkenin yarısı bahçeli ev istedi, sadece yüzde 5’i alabildi

COVID-19 salgını yaşamları tümden değiştirdi. Bu değişimin sonuçlarıysa her krizde olduğu gibi yine tüketici davranışlarına,…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Tesla, Alman devi Audi’yi geride bıraktı Elektrikli araç segmentinde kuralları belirleyen Tesla, her geçen gün…

Pandemi dizi izleme alışkanlıklarını değiştirdi!

Pandemi dönemiyle birlikte iş yapış şekillerimizden sosyal hayatımıza hayatlarımızın her alanı değişti. Halihazırda televizyon izlemeyi…

Yeni bir hijyen hareketi başlıyor

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Kadın Girişimciler Kurulu tarafından Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu…

Esra Şengülen yazdı: Bilge insanlar, bilge markalar hayaliyle

Pandemi, sektörümüzün yaşadığı en büyük krizlerden biri oldu. Özellikle ilk dönemlerdeki belirsizlik ortamı, sektörün her…

Neslihan Olcay: Pandemi “Dolaysız marka ekonomisini” büyüttü

Her sene yılın sözcüğünü seçen Oxford Dictionary bu seneyi ifade edecek tek bir sözcüğün yeterli…

Ali Saydam yazdı: Pandemi, 2020’de iletişime de damgasını vurdu

Koronavirüs 2020’ye sadece sağlık, ekonomi ve sosyal hayat boyutunda değil, iletişim konusunda da damgasını vurmuştur.…

2020’de dijital basında tarihi rekor kırıldı!

21. yüzyılın dünya için en uzun ve zorlu yılı olmaya aday 2020’nin bitişine sayılı günler…