Uzaktan çalışmayla kurumlar ne kadar kâr ediyor?

Uzaktan çalışmayla kurumlar ne kadar kâr ediyor?

Global Workplace Analytics tarafından yapılan bir araştırma pandemi döneminde evden çalışanların sayısının yüzde 173 arttığını…

Kazandırırken kazanan markalar çağındayız

Kazandırırken kazanan markalar çağındayız

Son ekonomik daralmada şartlara meydan okuyan markaların tümü tüketiciye kazandırırken kazandı ve küresel bir üne…

COVID-19 bildiğimiz kapitalizmi değiştiriyor mu?

COVID-19 bildiğimiz kapitalizmi değiştiriyor mu?

Dünyanın dört bir yanından birçok şirket “yeni normalin” beraberinde getirdiği koşullarda başarılarını sürdürebilmek adına iş…

Lions "Gerçek Kahramanlar"a şükranlarını sunuyor

Lions “Gerçek Kahramanlar”a şükranlarını sunuyor

Uluslararası Lions Dernekleri 118 E Yönetim Çevresi Federasyonu tarafından, covid 19 pandemi sürecinde hayatını kaybeden…

İş dünyasının geleceği nasıl şekilleniyor?

İş dünyasının geleceği nasıl şekilleniyor?

IBM’in dünya genelinde farklı ülkelerden üst düzey yöneticilerin katılımıyla gerçekleştirdiği yeni araştırmaya göre, kuruluşların yarısından…

Türkiye'de online alışveriş yeni normal

Türkiye’de online alışveriş yeni normal

Inveon, Birleşmiş Milletler Ticaret ve Kalkınma Konferansı (UNCTAD) ve İsviçre E-ticaret ve Dijital Derneği (NetComm…

Pandemide ambalajlı gıdanın önemi arttı

Pandemide ambalajlı gıdanın önemi arttı

Tüketicilerin satın alma kararını etkileyen faktörlerin başında gelen ambalajın etkisi pandemi döneminde katlanarak arttı. Bu…

Pandemide yerel esnaf güçlendi, komşuluklar gelişti

Pandemide yerel esnaf güçlendi, komşuluklar gelişti

Mastercard tarafından Türkiye’nin de dahil olduğu 16 ülkede yapılan araştırma yerel işletmelerin öneminin her geçen…

Türkiye Medya Yatırım Raporu yayınlandı

Türkiye Medya Yatırım Raporu yayınlandı

Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2020 Yılı İlk 6 Ay Raporu yayımlandı. Rapora göre,…

Kadınlar hangi alışverişlerden sonra pişmanlık duyuyor?

Kadınlar hangi alışverişlerden sonra pişmanlık duyuyor?

Avantajix.com, pandemi öncesi yaptığı araştırmasını yenileyerek, yaklaşık bin kadın üyesine son bir ay içinde fiziksel…

Esnaf, ikinci Covid dalgasından endişeli

Esnaf, ikinci Covid dalgasından endişeli

Küçük esnafın nabzını tutan “Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi”nin Eylül 2020 dönemi sonuçları…

Hazır giyim sektöründe "online rekabet" zirvede

Hazır giyim sektöründe “online rekabet” zirvede

Uluslararası dijital pazarlama ve SEO ajansı Zeo Agency’nin hazırladığı Moda ve Hazır Giyim Sektörü İkinci…