"Normale dönmek senin elinde"

“Normale dönmek senin elinde”

Pandemi dönemi hayatımızı hemen her anlamda derinden etkilerken hepimizin geçmişe dair duyduğu özlem de gün…

Türkiye’de yetişkinlerin yüzde 79’u mobil oyun oynuyor

Türkiye’de yetişkinlerin yüzde 79’u mobil oyun oynuyor

Mobil oyun endüstrisi 2020’de daha da hızlanarak önlenemez bir şekilde büyümeye ve yükselmeye devam ediyor.…

Pandemi mobil oyun indirme oranlarını artırdı

Pandemi mobil oyun indirme oranlarını artırdı

COVID-19 ile birlikte yaşam alışkanlıkları da değişkenlik gösterirken, 2020 yılının ikinci çeyreğindeki mobil oyun indirme…

Pandemide anne yemeklerine dönüş

Pandemide anne yemeklerine dönüş

Pandemi dönemi ile birlikte herkesin kişisel öncelikleri ve buna bağlı olarak tüketim alışkanlıkları değişti. Kimilerimiz…

Normalleşme süreci dijital oyunları nasıl etkiledi?

Normalleşme süreci dijital oyunları nasıl etkiledi?

Tüm dünyanın evlere kapandığı pandemi sürecinde dijital oyunlar büyük bir ivme ile büyümüştü. Peki normalleşme…

Reklam gelirleri düşse de, podcastler Spotify için cesaret verici

Reklam gelirleri düşse de, podcastler Spotify için cesaret verici

Pandemiyle birlikte  dijital platformlardaki reklam gelirlerinde ciddi bir düşüş yaşandı. Spotify da bu düşüşten  kendini…

Pandemi ile Bireysel Emeklilik Sistemi büyüdü

Pandemi ile Bireysel Emeklilik Sistemi büyüdü

KPMG Türkiye, 2020’nin ilk altı ayında sektörlerin performansını inceledi. Sigorta sektör değerlendirmesi, pandeminin sigorta harcamalarını…

Pandemi döneminde evden çalışan beyaz yakalılar halinden memnun

Pandemi döneminde evden çalışan beyaz yakalılar halinden memnun

İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının işletmeler ve beyaz yakalı çalışanlar üzerindeki…

"Evden çalışmanın iç yüzü" 7 dakikalık yeni Apple reklamında

“Evden çalışmanın iç yüzü” 7 dakikalık yeni Apple reklamında

Her ne kadar gün içerisinde en çok duyduğumuz kalıplardan biri “yeni normal” olsa da; pek…

Pandemi döneminin yükselen markaları!

Pandemi döneminin yükselen markaları!

Covid 19 tüm dünyayı korku,endişe ve bilinmezlikle sararken, pek çok sektör yıllık gelir planlamalarının gerisinde…

Pandeminin eldivenleri kimin boğazında?

Pandeminin eldivenleri kimin boğazında?

Covid-19 salgını sırasında milyonlarca insan geri dönüştürülemeyen lateks eldivenlerle kendilerini korudu. Ne yazık ki bu…

Pandeminin şampiyonu oyuncak oldu

Pandeminin şampiyonu oyuncak oldu

Criteo, Covid-19 krizinin perakende sektörü üzerindeki etkilerini araştırdığı uluslararası raporu yayınladı. Türkiye’de, evden çalışılmaya geçilmesi…