Neslihan Olcay: Pandemi "Dolaysız marka ekonomisini" büyüttü

Neslihan Olcay: Pandemi “Dolaysız marka ekonomisini” büyüttü

Her sene yılın sözcüğünü seçen Oxford Dictionary bu seneyi ifade edecek tek bir sözcüğün yeterli…

Ali Saydam yazdı: Pandemi, 2020’de iletişime de damgasını vurdu

Ali Saydam yazdı: Pandemi, 2020’de iletişime de damgasını vurdu

Koronavirüs 2020’ye sadece sağlık, ekonomi ve sosyal hayat boyutunda değil, iletişim konusunda da damgasını vurmuştur.…

2020'de dijital basında tarihi rekor kırıldı!

2020’de dijital basında tarihi rekor kırıldı!

21. yüzyılın dünya için en uzun ve zorlu yılı olmaya aday 2020’nin bitişine sayılı günler…

Türkiye’nin üstünde ne var?

Türkiye’nin üstünde ne var?

Kıyafet kombinasyonları gerek iç, gerek dış tercihlerde genel tanımının ötesine geçti ve özellikle iç giyim…

Güney Kore "temassız" bir toplum olmanın sonuçlarını yaşıyor

Güney Kore “temassız” bir toplum olmanın sonuçlarını yaşıyor

Covid’19’a karşı mücadelesinde başarılı bir ülke olan Güney Kore’nin bu başarısının kilit noktası teknoloji kullanımı…

5 Milyar tüketicimizi duyuyoruz...

5 Milyar tüketicimizi duyuyoruz…

Onur Yaprak, P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya CMO’su ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak…

Deneyim de yeni nesil oldu

Deneyim de yeni nesil oldu

Pandemi sebebiyle bir yandan mağazalardaki kalabalığı ortadan kaldırmaya çalışan markalar “randevu” sistemine geçiş yapıyor; diğer…

2021'de flört trendleri ne olacak?

2021’de flört trendleri ne olacak?

Dünya çapında yaşadığımız olağanüstü günler bekarların yaşam tarzını da derinden etkiledi! Ancak ilişki arayışı bu…

Mobilya ve ev tekstil sitelerinde geçirilen süre geçen yıla kıyasla yüzde 361 arttı

Mobilya ve ev tekstil sitelerinde geçirilen süre geçen yıla kıyasla yüzde 361 arttı

Pandemi etkisiyle artan ziyaretçi sayısı ve anahtar kelime aranma hacimleriyle birlikte insanların web sitelerinde geçirdiği…

Online kanallar fiziksel mağaza deneyimini nasıl besliyor?

Online kanallar fiziksel mağaza deneyimini nasıl besliyor?

2020 tüketici alışkanlıklarını büyük oranda değiştirdi. Online satış kanalında çok ciddi bir artış meydana geldi…

2021'de hangi çılgın teknolojileri konuşacağız?

2021’de hangi çılgın teknolojileri konuşacağız?

Teknolojinin hayatımızın her alanına sirayet ettiği bir yılı geride bırakıyoruz. Covid-19 dönemi ihtiyaçlarımızı ve tüketim…

Dijital reklam yatırımları nereye gidiyor?

Dijital reklam yatırımları nereye gidiyor?

Markalar tarafından önceliklendirilen dijital ihtiyaçlar sebebiyle tüm dijital kanallarda performans artışı yaşandı. Deloitte tarafından hazırlanan…