Türkiye'nin en büyük e-ticaret zirvesi ECHO Summit'te “Hızlı Ticaret” konuşulacak

Türkiye’nin en büyük e-ticaret zirvesi ECHO Summit’te “Hızlı Ticaret” konuşulacak

Türkiye’nin en büyük ve en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit için geri sayım başladı. Marketing…

Markaları başarıya taşıyacak 5 pazarlamacı modeli

Markaları başarıya taşıyacak 5 pazarlamacı modeli

Pazarlama direktörleri ortalama olarak, üst düzey yönetimin görevde en kısa süre kalan üyeleri. Yönetim kurulları…

İş dünyası bu zirveye kitlendi

İş dünyası bu zirveye kitlendi

Marketing Türkiye liderliğinde Kuantum Araştırma ve Deloitte’un uzmanlıklarıyla düzenlenen B2B Marketing & Management Summit, B2B’nin…

Dijital reklam yatırımları nereye gidiyor?

Dijital reklam yatırımları nereye gidiyor?

Markalar tarafından önceliklendirilen dijital ihtiyaçlar sebebiyle tüm dijital kanallarda performans artışı yaşandı. Deloitte tarafından hazırlanan…

E-ticaretin en hızlıları ECHO SUMMIT 2020'de

E-ticaretin en hızlıları ECHO SUMMIT 2020’de

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle gerçekleştirilen Türkiye’nin en büyük e-ticaret zirvesi ECHO Summit bu…

Belirsizlikler içinde "İnsanın" yükselişi

Belirsizlikler içinde “İnsanın” yükselişi

Akbank Katkılarıyla Trend Blenders üçlemesinin ilkinde Dijital ve Deneyim Tasarımının Geleceği’ni ikincisinde ise İnsan, Mekan…

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

Modern çağın ilk hastalık nedenli durgunluğuna koşar adım yaklaşırken bu sürecin sonunda ayakta kalacak olan…

Trend Blenders’da bu kez; İnsan, Mekan ve Zaman Düzleminde İşin Geleceği konuşulacak

Trend Blenders’da bu kez; İnsan, Mekan ve Zaman Düzleminde İşin Geleceği konuşulacak

Akbank Katkılarıyla Trend Blenders üçlemesinin ikinci buluşması 13 Ağustos saat 16:00’da gerçekleşecek. Sanal etkinlik Marketing…

Trend Blenders’da bu kez; İnsan, Mekan ve Zaman Düzleminde İşin Geleceği konuşulacak

Trend Blenders’da bu kez; İnsan, Mekan ve Zaman Düzleminde İşin Geleceği konuşulacak

Akbank Katkılarıyla Trend Blenders üçlemesinin ikinci buluşması 13 Ağustos saat 16:00’da gerçekleşecek. Sanal etkinlik Marketing…

Deloitte’un yeni araştırmasına göre Y ve Z kuşağı COVID-19’u yeniden başlama fırsatı olarak görüyor

Deloitte’un yeni araştırmasına göre Y ve Z kuşağı COVID-19’u yeniden başlama fırsatı olarak görüyor

Deloitte tarafından gerçekleştirilen “2020 Küresel Y Kuşağı Araştırması”, Y ve Z kuşaklarının, daha iyi bir…

Deloitte, COVID-19’un yeme-içme sektörüne etkilerini araştırdı: Sektörü sağlıklı ve taşınabilir ürünler kurtaracak

Deloitte, COVID-19’un yeme-içme sektörüne etkilerini araştırdı: Sektörü sağlıklı ve taşınabilir ürünler kurtaracak

Deloitte Türkiye, “COVID-19 Etkisinde Restoran Sektörünün Bugünü ve Geleceği” raporunu yayımladı. Türkiye’de irili ufaklı 100…

Deloitte, tedarik zincirinin kazanan ve kaybeden sektörlerini açıkladı

Deloitte, tedarik zincirinin kazanan ve kaybeden sektörlerini açıkladı

Deloitte Türkiye, “COVID-19 sonrasında Tedarik Zincirinde Kazananlar ve Kaybedenler” raporunu yayımladı. COVID-19 salgınının tedarik zincirinde…