Medya ve reklam yatırımları

Yılın ilk yarısındaki medya ve reklam yatırımları 45 milyar TL’yi aştı

Türkiye 2023 yılı ilk altı aylık Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar…

Yapay zeka dost mu düşman mı?

Şirketler ikiye bölündü: Yapay zeka dost mu düşman mı?

Şirketler yapay zeka konusunda ikiye bölünmüş durumda. Zira Deloitte’un son araştırmasına göre, şirketlerin yüze 47’si…

C Level Club

Marketing Türkiye C Level Club platformu açıldı…

2012 yılından beri her sene gerçekleştirdiği etkinliklerle C Suite sektör profesyonellerine iş yapış modellerini değiştirecek,…

Y ve Z kuşağının tavrı net: Tam zamanlı ofisten çalışmak tarih olacak!

Y ve Z kuşağının tavrı net: Tam zamanlı ofisten çalışmak tarih olacak!

Deloitte’un gerçekleştirdiği 2023 Y ve Z Kuşağı Araştırması, son üç yılda küresel ölçekte yaşanan değişimlerin…

Medyası da güçlü ticareti de...

Medyası da güçlü ticareti de

Pandemiyle birlikte adeta altın çağını yaşayan e-ticaret şimdi bayrağı sosyal ticarete bırakmaya hazırlanıyor. Öyle ki…

Medya ve reklam yatırımları

2022 yılında medya ve reklam yatırımları 10 milyar 97 milyon TL’yi buldu

Türkiye 2022 yılı Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar 63,89 milyar TL’ye ulaştı.…

2023'te dijital trendler neler olacak?

2023’te dijital trendler neler olacak?

İçinde bulunduğumuz dönemi “dijital”den bağımsız okumak ve uzgörü geliştirmek akıntıya karşı kürek çekmekle eşdeğer… Bu…

Söz konusu oyun olunca Z kuşağı da ikiye ayrılıyor

Z kuşağını oyunlar bölüyor

Kişiselleştirme pazarlamanın kalbindeki yerini sağlamlaştırdığından beri tüketici satın aldığı ya da kullandığı pek çok şeyin…

Metaverse ve ötesi... 2022'de şirketler nelere dikkat etmeli?

Metaverse ve ötesi… 2022’de şirketler nelere dikkat etmeli?

Artık pazarlama dünyasını teknolojiden bağımsız düşünmemiz mümkün değil. NFT’den metaverse’e, kuantum bilgisayarlardan 5G’ye her gün…

Duncan Stewart: “Metaverse için 2025’i bekleyen treni kaçırır”

Duncan Stewart: “Metaverse için 2025’i bekleyen treni kaçırır”

Deloitte Kanada’nın Teknoloji, Medya ve Telekomünikasyon Araştırma Direktörü Duncan Stewart, teknoloji şirketlerinin önümüzdeki dönemde metaverse’te…

Sanat dünyasında dijitalin sesi yükseliyor!

Sanat dünyasında dijitalin sesi yükseliyor!

Tüm yaşam dinamiklerimizin değiştiği günümüzde sanatın da bu dönüşümden etkilenmemesi mümkün değil elbette. Deloitte’un hazırladığı…

Yapay zeka ile müşteri hizmetlerinde çağ atlamak

Yapay zeka ile müşteri hizmetlerinde çağ atlamak

Deloitte, pazarlama ve müşteri deneyimi profesyonellerine yol göstermesi amacıyla “Deloitte 2022 Küresel Pazarlama Trendleri” raporunu…