Şirketler yapay zeka konusunda ikiye bölünmüş durumda. Zira Deloitte’un son araştırmasına göre, şirketlerin yüze 47’si…
2012 yılından beri her sene gerçekleştirdiği etkinliklerle C Suite sektör profesyonellerine iş yapış modellerini değiştirecek,…
Deloitte’un gerçekleştirdiği 2023 Y ve Z Kuşağı Araştırması, son üç yılda küresel ölçekte yaşanan değişimlerin…
Pandemiyle birlikte adeta altın çağını yaşayan e-ticaret şimdi bayrağı sosyal ticarete bırakmaya hazırlanıyor. Öyle ki…
İçinde bulunduğumuz dönemi “dijital”den bağımsız okumak ve uzgörü geliştirmek akıntıya karşı kürek çekmekle eşdeğer… Bu…
Kişiselleştirme pazarlamanın kalbindeki yerini sağlamlaştırdığından beri tüketici satın aldığı ya da kullandığı pek çok şeyin…
Artık pazarlama dünyasını teknolojiden bağımsız düşünmemiz mümkün değil. NFT’den metaverse’e, kuantum bilgisayarlardan 5G’ye her gün…
Tüm yaşam dinamiklerimizin değiştiği günümüzde sanatın da bu dönüşümden etkilenmemesi mümkün değil elbette. Deloitte’un hazırladığı…
Deloitte, pazarlama ve müşteri deneyimi profesyonellerine yol göstermesi amacıyla “Deloitte 2022 Küresel Pazarlama Trendleri” raporunu…