Yapay zeka ile müşteri hizmetlerinde çağ atlamak

Yapay zeka ile müşteri hizmetlerinde çağ atlamak

Deloitte, pazarlama ve müşteri deneyimi profesyonellerine yol göstermesi amacıyla “Deloitte 2022 Küresel Pazarlama Trendleri” raporunu…

Hibrit deneyimi güçlendirmek

Hibrit deneyimi güçlendirmek

Deloitte, pazarlama ve müşteri deneyimi profesyonellerine yol göstermesi amacıyla “Deloitte 2022 Küresel Pazarlama Trendleri” raporunu…

Güven kaybetmeden veri toplamanın anahtarı

Güven kaybetmeden veri toplamanın anahtarı

Bir yanda dijital pazarlamanın kalbi kişisel veriler, diğer yanda ise bu verileri paylaşmak istemeyen tüketiciler……

Çerezsiz bir dünyada müşterilerle buluşmak

Çerezsiz bir dünyada müşterilerle buluşmak

Üçüncü taraf çerezlerin gittikçe kullanılmaz hale gelmesi sebebiyle, pazarlama profesyonellerinin yeni stratejiler üzerinde çalışması gerekecek.…

2022'nin pazarlama trendleri: Akıllı - yaratıcı motoru geliştirmek

2022’nin pazarlama trendleri: Akıllı – yaratıcı motoru geliştirmek

Deloitte, pazarlama ve müşteri deneyimi profesyonellerine yol göstermesiyle amacıyla “Deloitte 2022 Küresel Pazarlama Trendleri” raporunu…

2022'ye hakim olacak trend: Kapsayıcı pazarlama

2022’ye hakim olacak trend: Kapsayıcı pazarlama

Deloitte, pazarlama ve müşteri deneyimi profesyonellerine bir yol gösterici olması amacıyla “Deloitte 2022 Küresel Pazarlama…

Markaların hızlı büyüme sırrı: "Amaç"

Markaların hızlı büyüme sırrı: “Amaç”

Deloitte, pazarlama ve müşteri deneyimi profesyonellerine bir yol gösterici olması amacıyla “Deloitte 2022 Küresel Pazarlama…

2022'ye hakim olacak 7 pazarlama trendi

2022’ye hakim olacak 7 pazarlama trendi

Dijital ve fiziksel kanalların entegrasyonundan çeşitlilik için artan taleplere kadar oyunun giderek karmaşıklaştığı, doğrusal müşteri…

paydaş kapitalizminin pazarlamaya etkisi

Paydaş kapitalizmi pazarlamayı nasıl dönüştürecek?

Satış odaklı klasik pazarlama öğretisi bir üretim ve tüketim çılgınlığı içinde gittikçe büyüyen ancak sürdürülemeyen…

XCO’21: Departmanlar Arası En Büyük Mücadele: Yarıştan İş Birliğine

XCO’21: Departmanlar Arası En Büyük Mücadele: Yarıştan İş Birliğine

Türkiye’de UX, CX ve EX kavramlarına odaklanan ilk ve tek etkinlik olan Deneyim Tasarımı &…

Marketing Türkiye Deloitte Roundtable

Doğanın ortasında “Sürdürülebilirlik” konuşuldu

Kurumsal amaç, sürdürülebilirlik olgusunun içinde hızla yükseliyorken pek çok yeni açılımı da beraberinde getiriyor. Buna…

Y ve Z kuşağının derdi ortak: "İşsizlik ve gelir eşitsizliği"

Y ve Z kuşağının derdi ortak: “İşsizlik ve gelir eşitsizliği”

Pandemi ve değişen şartlar pek çok düzeni yıkarken gelir eşitsizliği ve işsizlik gibi stres yaratan…