Deloitte, pazarlama ve müşteri deneyimi profesyonellerine yol göstermesi amacıyla “Deloitte 2022 Küresel Pazarlama Trendleri” raporunu…
Bir yanda dijital pazarlamanın kalbi kişisel veriler, diğer yanda ise bu verileri paylaşmak istemeyen tüketiciler……
Üçüncü taraf çerezlerin gittikçe kullanılmaz hale gelmesi sebebiyle, pazarlama profesyonellerinin yeni stratejiler üzerinde çalışması gerekecek.…
Deloitte, pazarlama ve müşteri deneyimi profesyonellerine yol göstermesiyle amacıyla “Deloitte 2022 Küresel Pazarlama Trendleri” raporunu…
Deloitte, pazarlama ve müşteri deneyimi profesyonellerine bir yol gösterici olması amacıyla “Deloitte 2022 Küresel Pazarlama…
Deloitte, pazarlama ve müşteri deneyimi profesyonellerine bir yol gösterici olması amacıyla “Deloitte 2022 Küresel Pazarlama…
Dijital ve fiziksel kanalların entegrasyonundan çeşitlilik için artan taleplere kadar oyunun giderek karmaşıklaştığı, doğrusal müşteri…
Satış odaklı klasik pazarlama öğretisi bir üretim ve tüketim çılgınlığı içinde gittikçe büyüyen ancak sürdürülemeyen…
Türkiye’de UX, CX ve EX kavramlarına odaklanan ilk ve tek etkinlik olan Deneyim Tasarımı &…
Kurumsal amaç, sürdürülebilirlik olgusunun içinde hızla yükseliyorken pek çok yeni açılımı da beraberinde getiriyor. Buna…
Pandemi ve değişen şartlar pek çok düzeni yıkarken gelir eşitsizliği ve işsizlik gibi stres yaratan…
Herhâlde şu sıra Borsa’ya “nur yağmak” üzere olmalı… ekonomist. com.tr’de halka arz için “düğmeye bastığı”…