Yeniyi Ararken: 2020 Marketing Trends Recap

Yeniyi Ararken: 2020 Marketing Trends Recap

Marketing Türkiye web sitesinden ve sosyal medya hesapları üzerinden canlı olarak yayınlanan Marketing Türkiye New…

Deloitte, 60 kategoride salgının etkilerini analiz etti: Tüketicilerde fiyat hassasiyeti, sektörlerde dijitalleşme artıyor

Deloitte, 60 kategoride salgının etkilerini analiz etti: Tüketicilerde fiyat hassasiyeti, sektörlerde dijitalleşme artıyor

Deloitte, değişen tüketici alışkanlıklarını kategori bazlı incelediği “Küresel COVID-19 Salgınının Türkiye”de Farklı Kategorilere Etkileri Raporu’nun…

Deloitte araştırdı: Şirketler teknoloji odaklı bir dünyada insan niteliklerini koruyabilir mi?

Deloitte araştırdı: Şirketler teknoloji odaklı bir dünyada insan niteliklerini koruyabilir mi?

Deloitte tarafından hazırlanan 2020 Global İnsan Kaynakları Trendleri Raporu yayımlandı. Bu yıl onuncusu yayımlanan rapora…

Deloitte araştırdı: "Perakende sektörü COVID-19 sonrası döneme nasıl hazırlanmalı?"

Deloitte araştırdı: “Perakende sektörü COVID-19 sonrası döneme nasıl hazırlanmalı?”

COVID-19 salgınından en fazla etkilenen sektörlerden biri olan perakende sektörü normalleşme sürecine girmek üzere. Deloitte…

Deloitte araştırdı: Evden çalışma düzeni iş dünyasını nasıl etkiliyor?

Deloitte araştırdı: Evden çalışma düzeni iş dünyasını nasıl etkiliyor?

Deloitte Türkiye İnsan Yönetimi Hizmetleri Ekibi COVID-19 salgınına yönelik uzaktan çalışma sistemiyle ilgili alınan/alınmayan aksiyonların…

Şirketleri, liderleri, devletleri, çalışanları ve uluslararası organları Covid-19 sonrasında nasıl bir süreç bekliyor?

Şirketleri, liderleri, devletleri, çalışanları ve uluslararası organları Covid-19 sonrasında nasıl bir süreç bekliyor?

Şüphesiz, COVID-19’un çalışma hayatına etkisi ile ilgili söyleyebileceğimiz sayısız şey, yakıştırabileceğimiz çok farklı tanım var.…

Koronavirüs sonrasında otomotiv endüstrisini neler bekliyor?

Koronavirüs sonrasında otomotiv endüstrisini neler bekliyor?

Deloitte, koronavirüs karşısında otomotiv sanayisinden üst düzey yetkililerle yaptığı görüşmeleri baz alarak, pandemi sonrası süreçte…

Belirsizlik zamanlarında müşteri sadakati ve güveni nasıl korunabilir?

Belirsizlik zamanlarında müşteri sadakati ve güveni nasıl korunabilir?

Tüm dünya COVID-19 salgınına karşı birlik olarak hareket ederken kurumlar sürecin müşterileriyle olan ilişkilerine edeceği…

Deloitte’un yeni iletişim ortağı belli oldu

Deloitte’un yeni iletişim ortağı belli oldu

Denetim, danışmanlık, finansal danışmanlık, risk danışmanlığı, vergi ve ilgili alanlarda, birçok farklı endüstride faaliyet gösteren…