16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Warner Bros. Discovery, BluTV’yi satın aldı!
Haberler

Warner Bros. Discovery, BluTV’yi satın aldı!

Nafizcan Önder
29 Aralık 2023
2 dk okuma

Warner Bros. Discovery (WBD) bugün Türkiye’nin ilk abonelikli video platformu BluTV’yi satın aldığını duyurdu. 2021 yılında discovery+’ın BluTV’de yayına başladığında Discovery Inc., BluTV’nin yüzde 35 hissedarı olacağı bir yatırım yapmıştı. Hızla büyüyen BluTV’ye daha fazla yatırım yapma opsiyonunu da kapsayan iş ortaklığı, şirketin tamamının satın alınmasıyla sonuçlandı.

BluTV, yayın hayatına başladığı 2016 yılından beri, 10 bin saatten fazla yerel ve uluslararası dizi ve filmi izleyicilerine sunuyor. Stratejik ortaklığın bir parçası olarak, 2021’den itibaren BluTV aboneleri, Discovery Channel, TLC, DMAX ve ID gibi Warner Bros. Discovery’nin ikonik markalarının içeriklerine discovery+ sekmesinden ulaşabiliyorlar ve Eurosport 1 ve 2 canlı TV kanalları ile sporun keyfini çıkarabiliyorlar.

Bu yılın Şubat ayında, WBD ve BluTV, stratejik ortaklıklarını kuvvetlendirerek HBO kütüphanesi ve çocuk kanalları Cartoon Network ile Cartoonito aracılığıyla BluTV izleyicilerine, The Last of Us, Game of Thrones, Sex and the City ve Tom & Jerry gibi dünyaca ünlü içerikleri sunmaya başlamıştı.

“Birlikte en cazip izleme deneyimini sunuyoruz”

Warner Bros. Discovery CEE, MENA ve Türkiye Genel Müdürü Jamie Cook konuyla ilgili olarak; “Önümüzdeki yeni dönem için heyecanlıyız. Türkiye 20 yıldan uzun bir süredir bizim için önemli bir yatırım alanı ve BluTV’nin satınalınması ülkenin ilk abonelikli video platformunu, portfolyomuza dahil ediyor. İlgi çekici Türkçe içeriği ile Warner Bros. Discovery’nin en iyi uluslararası dizi ve programlarından oluşan geniş yelpazenin birleşimi, yerel anlamda başarıyı yakalamak için eşsiz bir formül sunuyor. Birlikte, Türk izleyicilere en cazip izleme deneyimini sunuyor aynı zamanda Türkçe içeriğe erişimi küresel anlamda genişletiyoruz” dedi.

“Türkiye’nin en güçlü dijital platform kütüphanesini oluşturacağız”

BluTV CEO’su Deniz Şaşmaz Oflaz ise: “BluTV olarak 2021 yılında Discovery Inc. ile başlayan stratejik ortaklığımızın, bugün Warner Bros. Discovery markalarından biri olmamızla sonuçlanmasından çok mutluyuz. Türkiye’nin lider yerli abonelikli video platformu olarak, ilk günden beri istikrarlı yükselişimizin, bizi dünyanın en büyük medya şirketlerinden birinin parçası haline getirdiği için gururluyuz. Bundan sonraki süreçte bugüne kadar izleyicimize sunduğumuz en iyi yerel hikayeleri, dünyanın en iyi yabancı içerikleri ile harmanlayıp Türkiye’nin en güçlü dijital platform kütüphanesini oluşturacak ve en başarılı yerel hikayelerimizi dünya ile buluşturacağız” açıklamalarında bulundu.

BluTV featured Warner Bros. Discovery
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Haberler
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
DMSF Holding, N11 için Rekabet Kurumu’na başvurdu
Haberler
DMSF Holding, N11 için Rekabet Kurumu’na başvurdu
Sena Tufan
10 Nisan 2025
Artık molalar Kit Kat korumasında!
Haberler
Artık molalar Kit Kat korumasında!
Sena Tufan
8 Nisan 2025
TikTok'tan yapay zeka destekli akıllı filtre: İstenmeyen içerikler filtrelenecek
Haberler
TikTok’tan yapay zeka destekli akıllı filtre: İstenmeyen içerikler filtrelenecek
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.