“Dijital platformların yükselişi…”

Kendi alanında bir ilki gerçekleştirerek ortak yayın yapma kararı alan Marketing Türkiye ve Karnaval Clubhouse…

Siber suçluların en popüler yemi: “The Mandalorian”

Tüketicinin ilgi gösterdiği konular siber saldırganların trendlerini şekillendiriyor. Popüler yapımlar da buna dahil… Siber güvenlik…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Mercedes 1 milyon 29 bin aracını geri çağırdı! Mercedes eCall sistemi kaza sonrası yanlış konum…

Kurtlar sofrasında kazanan dijital yayın platformu hangisi?

Bir yanda dünya devleri; Netflix ve Amazon Prime, diğer yanda başarılı içerikleriyle öne çıkan BluTV,…

Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri

Discovery ve BluTV stratejik ortaklıklarını duyurdu Discovery, Türkiye’nin lider online video platformu BluTV’nin yüzde 35…

Türkiye’nin en büyük e-ticaret zirvesi ECHO Summit’in destekçileri belli oldu…

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde bu yıl üçüncü kez gerçekleştirilecek olan ECHO Summit, e-ticaret…

E-ticaretin ustaları ECHO Summit sahnesinde buluşuyor

Türkiye’nin en büyük ve en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit, bu yıl üçüncü kez online…

İş dünyasında bu hafta hangi atamalar gerçekleşti?

GODIVA’ya Türkiye’den CEO Yıldız Holding bünyesinde faaliyet gösteren lider global premium çikolata şirketi GODIVA’nın yeni…

BluTV’den merakla beklenen “Çıplak” açıklaması geldi

Yayından kaldırılmasıyla birlikte Twitter’da Trending Topic olan Çıplak dizisine dair BluTv’den uzun sürenin ardından açıklama…

Netflix konuşulduğu kadar izlenmiyor!

Online içerik platformları karantinayla beraber insanların hayatındaki payını hatırı sayılır ölçüde arttırdı. Hatta son dönemin…

Pandemi döneminin yükselen markaları!

Covid 19 tüm dünyayı korku,endişe ve bilinmezlikle sararken, pek çok sektör yıllık gelir planlamalarının gerisinde…

BluTV, dijital flörtleşiyor

BluTV, çağımızın ilişki biçimlerini anlatan belgesel projesi “Dijital Flörtleşme” için flörtöz bir dijital kampanya yürütüyor.…