Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri

Discovery ve BluTV stratejik ortaklıklarını duyurdu

Discovery, Türkiye’nin lider online video platformu BluTV’nin yüzde 35 hissedarı oldu. Stratejik ortaklık, BluTV platformunda Discovery içeriklerinin yayınlanmasını da kapsıyor.

Feveran yeni yıla 6 yeni marka ile girdi

Yaratıcı marka iletişim ajansı Feveran, iş ortakları arasına altı yeni marka ekledi. Feveran; Güven Asa ve Asiltane Zeytinyağları, Kidega, Türkiye Finans Yöneticileri Vakfı, Nefes Assos ve Now Bomonti’nin entegre iletişim ortağı oldu.

 

 

Çevre Dostu Yunuslar Derneği’nin medya iletişim ve marka stratejisi Beze Group’a emanet

Daha Temiz Bir Çevre” ile “Çöpsüz Sokaklara” sahip şehirlere ve “Yaşanılabilir bir Gezegene” ulaşmak hedefiyle yola çıkan Çevre Dostu Yunuslar Derneği (ÇDYD); Beze Group ile güçlerini birleştirdi.

 

Golin İstanbul, spor giyim markası Reebok’ın iletişim danışmanlığı ajansı oldu

Dünyanın önde gelen iletişim danışmanlığı ajanslarından Golin, müşteri portföyüne ünlü spor giyim ve performans markası Reebok’ı kattı.

Golin İstanbul, perakende ve spor giyim sektöründeki deneyimi ile Reebok’a stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında marka iletişimi, basın ilişkileri, konu ve etkinlik yönetimi, influencer marketing ve içerik üretimi kapsamlarında hizmet verecek.

havucum.com iletişim süreçlerinin yönetimi için Marjinal Porter Novelli’yi seçti

Online anketlerle daha geniş bir kitleye ulaşarak araştırmaların daha kısa sürede ve daha az maliyetle gerçekleşmesini sağlayan havucum.com, iletişim çalışmaları için Marjinal PN ile el sıkıştı.

Grafizon Reklam Ajansı bu yılda markalarının tercihi

Farklı sektörlerden markalara stratejik konumlandırma, sosyal medya yönetimi, dijital iletişim ve dijital tasarım, PR & performans pazarlama ve reklam konularında yaratıcı çözümler üreten Grafizon Reklam Ajansı bu yılda da geçtiğimiz yılda çalışmış olduğu markalarıyla çalışmaya devam ediyor. Dermokil, CHI Kozmetik, Nomadic Republic ve Bohonomad markaları yeni dönemde 360 derece tüm ihtiyaçlarının yönetimini Grafizon Reklam Ajansı’na emanet etti. Birçok farklı sektörde yer alan markalarla çalışma alanını genişletmeye devam eden Grafizon Reklam Ajansı, yeni yılda yine başarılı projelere imza atmayı hedefliyor.

CIGNA’nın kurumsal iletişim ortağı Communication Partner oldu 

Uluslararası sigorta devi Cigna Global ile QNB Finansbank ortaklığında faaliyet gösteren Cigna Sağlık Hayat ve Emeklilik A.Ş., iletişim faaliyetlerini Communication Partner ile yürütecek.

 

Canyaş İletişim’den yeni iş birliği

Otomotiv tedarik sanayisi alanında faaliyet gösteren firmaların yer aldığı Otomotiv Yan Sanayi İhtisas Organize Sanayi Bölgesi (TOSB), halkla ilişkiler danışmanlığı ve sosyal medya yönetimi için Canyaş İletişim’i tercih etti.

Banu Ergin PR Ajansı, Sincan Belediyesi ile anlaştı!

Farklı sektörlerden birçok markaya 360 derece entegre pazarlama iletişim hizmeti sunan Banu Ergin PR,  Ankara Sincan Belediyesi’nin iletişim danışmanlığını üstlendi.

DHL Supply Chain Türkiye yeni iletişim ajansını seçti

DHL Supply Chain Türkiye, yeni yıl itibarıyla iletişim faaliyetlerini  JD Communications ile yürütmeye başladı.

 

 

Cats &Dogs Koton için de TikTok’u yönetiyor

Reklam ajansı Reklamania Creative bünyesinde hayata geçen ve ilk projesiyle TikTok Türkiye rekorunu kıran dijital proje & yetenek yönetimi ajansı Cats & Dogs, Türkiye’nin önde gelen moda markalarından Koton’u müşteri portföyüne ekledi.

 

İKSV biletleri artık Passo’da

İstanbul Film, Müzik, Caz, Tiyatro Festivalleri, İstanbul Bienali, İstanbul Tasarım Bienali, Filmekimi ve Salon İKSV konserleriyle her sene İstanbul’un kültür–sanat yaşamını zenginleştiren İstanbul Kültür Sanat Vakfı (İKSV)’nın biletleri artık PASSO platformunda satılacak.

 

 

 

Boyner ve Morhipo’nun iletişim çalışmaları GoodWorks’te

Türkiye’nin lider perakende zinciri Boyner Büyük Mağazacılık, her şeyin değil stilin adresi morhipo.com ve Boyner Holding, iletişim çalışmalarını GoodWorks’e emanet etti.

İLGİLİ HABERLER