Söyleşiler

“Haber peşinde koşan PR’cı, eski kafalıdır”

PR sektörü sadece Türkiye’de mi haber baskısı altında? Sektör haber baskısından nasıl kurtulur? PR’da en…

Söyleşiler

Markalar 2012’de sosyal medyaya nasıl bakmalı?

Markalar sosyal medyadan bihaberken, bu gücü fark ederek ilk sosyal medya ajanslarından biri olan Promoqube,…

Söyleşiler

Cem Cemimay: “Radyocular tembelleşti”

“Canım Türkiye’m” cümlesiyle akıllara kazınan ünlü radyocu Cem Ceminay geçtiğimiz ay ansızın kayboldu ortalıktan… Bir…

Söyleşiler

Reklam filmleri kimsenin tekelinde değil!

Her ne kadar inşaat sektöründe uzun yıllardan beri tanınsa da büyük kitlelerin onu tanıması Başbakan…

Söyleşiler

Tevazumuz bir yere kadar!

Geçtiğimiz yılın en hareketli ajanslarından biri şüphesiz Mobilera oldu. Önce sene başında CEO Barış Öney,…

Söyleşiler

IE9’un pazarlama üssü Türkiye

Dünya yazılım devi Microsoft geçtiğimiz ay internet kullanıcılarına sunduğu İnternet Explorer 9’un (IE9) pazarlama çalışmaları…

Söyleşiler

Acun Ilıcalı: “Coca-Cola olsam ben de Acun’la çalışırdım”

Acun Ilıcalı… Onu ilk olarak spor ve magazin programlarında muhabir olarak gördük. Sonra bir de…

Söyleşiler

O dünyanın en sevilen doktoru

O hiç şüphesiz dünyanın en ünlü, en sevilen, popüler doktoru. Bundan tam 11 yıl önce…

Söyleşiler

Kadınlara yönelik çok katlı pazarlama stratejisinin sırrı!

Avon Türkiye, geçtiğimiz yıl aktif temsilci sayısını artırarak cirosunu yüzde 17 oranında büyüttü. Böylelikle Türkiye,…

Söyleşiler

TTNET’ten Teknoloji Vadisi

Dünyada hızla yaygınlaşan ve telekomünikasyon hizmetleri ile medyayı birbirine yakınlaştıran IPTV’nin hayatımıza girmesine sayılı günler…

Söyleşiler

Kaan Sezyum: Sosyal medya insanların vitrini

Gazeteci, yazar, reklamcı, radyocu, televizyoncu, site sahibi… Bu unvanların hepsine sahip biri var; Radikal köşe…

Söyleşiler

İnsanlara ulaşmak için insani değerlerinizi korumalısınız!

Humankind felsefesiyle reklam dünyasına yeni bir bakış açısı katan Leo Burnett’in Worldwide Kreatif Direktörü Mark…