Kristal Elma Festivali’nde Hürriyet’in yeni dijital reklam formatı olan ‘Brands&Stories’ (Markalar ve hikayeler) lansmanı gerçekleşti. Markaların…
R/GA’in CEO’su Bob Greenberg’in Cannes Lions sırasında basın odasında verdiği röportajda İstanbul’da bir ofis açmayı…
Pazarlamanın en önemli ayaklarından birini oluşturan, doğrudan satın alma sürecindeki en önemli adımı oluşturan ve…
DigiActive Reklam Ajansı şimdide reklamları şehirlerarası yollarda yılda 30 milyon tekil müşteriyle buluşturuyor! DigiActive’in Kurucusu…
Brisa’nın yeni Genel Müdürü Yiğit Gürçay, göreve geldikten sonraki ilk söyleşisini Marketing Türkiye’ye verdi… Hem…
12 yaşında çıktığı içsel yolculuğunda binlerce insana dokunan, seminerle, eğitimlerle kitaplarla hakikate ulaşma yolunda yoldaşlık…
Büyük, küçük demeden herkesi ekran başına kilitleyen animasyon tanıtım videoları, son yıllarda şirketlerin satış potansiyellerini…
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Türkiye’deki medyanın işleyişini bir türlü anlayamadığını ifade eden Hürriyet gazetesi yazarı Taha Akyol,…
“Hipnoz içeren reklamlarda genellikle doğum ve ölüm olmak üzere iki temel unsur vardır. Her ikisi…
Şehirlerarası otobüslerin koltuk arası ekranları ile outdoor’un hareketli, ölçülebilir yeni yüzü DigiActive’den bahseder misiniz? Güçlü…
Söyleşi: Özlem Terzi Ayta Sözeri… Güneşi Gördüm’ün Tuana’sı, Kayıp Şehir’in Duygu’su, Paramparça’nın Nezaket’i ve Türkiye’nin…
15 bini yurt dışında olmak üzere 46 bin çalışan, dört kıtaya yayılan üretim tesisleri, her…