
OpenAI, ChatGPT erişimini WhatsApp’a da getirdi | Son 24 saatin gündemi

OpenAI, yapay zeka destekli sohbet asistanı ChatGPT’yi telefon ve WhatsApp üzerinden kullanıma sunuyor. İlk aşamada ABD numarası üzerinden erişilebilir olacak ChatGPT hattı, WhatsApp’ta “1-800-CHATGPT” numarası üzerinden açılacak. Buna göre kullanıcılar, tıpkı arkadaşlarıyla mesajlaşır gibi ChatGPT ile etkileşime geçebilecek.
Bunun yanı sıra, OpenAI, ChatGPT’yi ABD’de sabit hatlar üzerinden de kullanıma sunuyor. Aynı telefon numarası üzerinden (örneğin, 1-800-CHATGPT), kullanıcılar şimdilik aylık 15 dakikayla sınırlı olmak kaydıyla üretsiz olarak ChatGPT ile telefon aracılığıyla konuşabiliyor. OpenAI, bu aramaların herhangi bir model eğitimi için kullanılmayacağını özellikle belirtiyor. Ancak, arama süresinin dolmasının ardından devam etmek isteyen kullanıcılar, hesaplarıyla giriş yaparak daha fazla zaman alabiliyor.
The ONE Awards’ta ilk üçte yer alan markalar belli oldu

Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğiyle düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde ilk üçte yer alan markalar belli oldu… Pazarlama ve iletişim dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan The ONE Awards, bu yıl 11. kez halk jürisinin oylarıyla “Yılın İtibarlıları”nı ödüllendirecek. Kazanan markalar, Ocak ayında düzenlenecek görkemli törenle ödüllerini alırken, bu başarıda katkısı olan reklam, medya planlama, dijital ve halkla ilişkiler ajansları da sahnedeki yerini alacak.
Aramızda kalsın, dijitalleşmekten korkuyoruz!

BAREM’in global ortağı WIN International, Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 39 ülkede yaşanan dijital endişenin boyutunu araştırdı. Araştırmanın sonuçları bir hayli çarpıcı… Öyle ki sonuçlara göre insanlar, kişisel bilgilerinin kötüye kullanılmasından ve mahremiyetlerinin ihlal edilmesinden büyük endişe duyuyor. Çoğu kişi sosyal ağların hayatlarını alt üst ettiğini düşünüyor. Yüksek öğrenim düzeyine sahip kişilerde ise bunalım seviyesi daha da yüksek. Özetle araştırma; dijital dünyada bir an evvel sağlıklı bir denge kurmanın gerekliliğini ortaya koyuyor.
YouTube’un reyting şampiyonu spor kanalları belli oldu!

Nasıl ki “haberin” nabzı artık YouTube’da atıyorsa, “spor basını” da medyanın dönüşümünden payını aldı ve kelimenin tam anlamıyla YouTube’a göç etti. Socrates Dergi’nin öncülük ettiği alanda, konvansiyonel medyadan tanıdığımız isimler de bir bir YouTube ekranlarında yayına başladı ve sektör kendisini böylece yeniden daha güçlü bir biçimde var etti. Maç sonu canlı yayın izlenmelerinden belgesellere, röportajlardan anı programlarına dek dudak uçuklatan izlenme sayılarıyla YouTube’da spor medyasının rekabeti günden güne büyürken, oluşan devasa izleyici kitlesi de reklamverenleri cezbetmeye başladı… Tam da bu nedenle Marketing Türkiye, MTM Medya Takip Merkezi iş birliğiyle bu kez YouTube Rating Report’un merceğine spor medyasını koydu. Çarpıcı rekabetin detaylarına gelin birlikte bakalım…
“Ölünce Beni Kim Yıkayacak” afişlerinin sırrı çözüldü

Son günlerde birçok büyükşehirdeki billboardlarda yer alan ve siyah zemin üzerine yazılmış “Ölünce beni kim yıkayacak?” sorusu, dikkatleri üzerine çekti. Dizinin tanıtımı için yapılan bu kampanya, kısa sürede kamuoyunda tartışma yarattı. Merak uyandıran bu afişler; TRT’nin yakında yayınlanacak olan “Gassal” isimli dizisinin tanıtım kampanyasına ait olduğu ortaya çıktı.
Sosyal medyada geniş yankı bulan afişler, bazı kullanıcıların tepkisine neden oldu. Bir kullanıcı, billboardlardaki bu ifadelerin kendilerini rahatsız ettiğini belirterek, “Kafamızı kaldırıyoruz ve karşımıza bu soru çıkıyor… Psikolojimiz bozuldu,” şeklinde yorum yaptı.
Haberin tamamını okumak için TIKLAYIN!