Markalar şimdi de sosyal kriz sınavında!

Markalar şimdi de sosyal kriz sınavında!

Geçtiğimiz Ağustos ayında Akdeniz ve Ege bölgelerinde yaşanan orman yangıları Türkiye gündemine damga vurdu. Ardı…

Gözde Aytulun yazdı: "Dijital ve geleneksel medya Z kuşağı neyi neden izliyor?"

Gözde Aytulun yazdı: “Dijital ve geleneksel medya Z kuşağı neyi neden izliyor?”

Z kuşağı uzun süredir medyada en fazla yer alan kuşak diyebiliriz. Öyle ki internette “Z…

BluTV, Gain, Exxen: En iyisi hangisi?

BluTV, Gain, Exxen: En iyisi hangisi?

Netflix’in dünya çapındaki başarısı ve Türkiye’de TV dizilerinin uzun sürelerle yayınlanması, özellikle 40 yaş altı…

Araştırma sektörünün başı dertte!

Araştırma sektörünün başı dertte!

Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) her yıl olduğu gibi bu yıl da geçmiş yılın değerlendirmelerini içeren…

vegan festivali

Vegan sayısı artacak!

Bu yıl 3-4 Temmuz tarihleri arasında Vegan Derneği Türkiye’nin düzenlediği Uluslararası İstanbul VegFest organizasyonu gerçekleştirilecek.…

Nurçin Koçoğlu yazdı: Pazarlama liderlerinden ne bekleniyor?

Nurçin Koçoğlu yazdı: Pazarlama liderlerinden ne bekleniyor?

Küresel etkinlik, araştırma ve teknoloji hizmetleri şirketi GDS Group’un düzenlediği CMO Digital Summit, bu yıl…

Reklam yerini uzun metrajlı filme mi bırakıyor?

Reklam yerini uzun metrajlı filme mi bırakıyor?

Dünyanın her noktasında faaliyet gösteren ve yıllar boyunca unutulmayan sayısız reklam filmine imza atan Pepsi,…

Sürdürülebilirlik “zaten biliyoruz mezarlığına” terk edildi

Sürdürülebilirlik “zaten biliyoruz mezarlığına” terk edildi

Güneş Doğu’dan ama kavramlar Batı’dan yükseliyor. İlk duyduğumuzda cazibesine kapılıyor, kullanmaya başlıyor ama bir süre…

Yöneticilerin gündeminde ne var?

Yöneticilerin gündeminde ne var?

Geçtiğimiz iki ay boyunca Sia Insight’ın Future of Work temalı insan kaynakları zirvesi için gerçekleştirdiği…

Pazarlıkla indirilen her kuruş taşıyıcı kolondan koparılmış bir parça olabilir

Pazarlıkla indirilen her kuruş taşıyıcı kolondan koparılmış bir parça olabilir

Hepimizin bildiği sözlerle başlayıp, bildiklerimizle devam edeceğim. Sadece farklı bir bakış açısı amacım, keza yeni…

Yalın girişim ol, hızlı yanıl, sürekli öğren!

Yalın girişim ol, hızlı yanıl, sürekli öğren!

Girişim kitapları yeni bir şirketin, ki bu yeni dönemin teknoloji odaklı bir start up’ı ya…

Herkes oyunda markalar nerede?

Herkes oyunda markalar nerede?

Oyun sektörü globalde ve ülkemizde büyümesini hızla sürdürürken, dijital oyunlara “vakit kaybı” gözüyle bakmak da…