Trendyol, Hepsiburada, Yemeksepeti… “İsimleriyle” nasıl fark yarattılar

Trendyol, Hepsiburada, Yemeksepeti… “İsimleriyle” nasıl fark yarattılar

Marka portföy stratejisine şirketler neden ihtiyaç duyar? Zaman içinde yeni markalar ortaya çıkar, markalar arası…

Pazarlamacılar NFT'yi nasıl kullanmalı?

Pazarlamacılar NFT’yi nasıl kullanmalı?

Pazarlama dünyasının tarihsel sürecine baktığımızda birçok dönüm noktası gözümüze çarpıyor. Örnek vermek gerekirse; 1960’larda “mass…

Fiyatlar artıyor, tüketici çözüm arıyor…

Fiyatlar artıyor, tüketici çözüm arıyor…

Türkiye, 2018 yılında başlayan ekonomik krizin yeni bir dip noktasını yaşıyor bugünlerde. Her ne kadar…

Boyut atlıyoruz derken boyut mu kaybediyoruz?: Dijital dünyada “insan” kalabilmek

Boyut atlıyoruz derken boyut mu kaybediyoruz?: Dijital dünyada “insan” kalabilmek

İçinde bulunduğumuz teknoloji çağı bugüne kadar eşi benzeri görülmemiş çelişkileri, anlamsal karmaşaları da beraberinde getiriyor.…

Yeni çıktı fırından: “Simit Ekonomisi”...

Yeni çıktı fırından: “Simit Ekonomisi”…

Simit, Kate Raworth’un* kitabında bir metafor. Ürün çok bildik ve bizden olunca konuya dikkat kesiliyorum.…

Sen de artık herkes gibisin: Sıradanlığın şöhreti

Sen de artık herkes gibisin: Sıradanlığın şöhreti

“Herkes bir gün 15 dakikalığına ünlü olacak!” Amerikalı Andy Warhol’un şöhret hakkında 1968 yılında söylediği…

Çevreci tüketici burada, markalar nerede?

Çevreci tüketici burada, markalar nerede?

Ülke gündemi yine alt üst durumda; ekonomik kriz, para piyasaları, dış siyasette yaşanan gelişmeler, iç…

Yaratıcı reklamcılık öldü mü?

Ah nerede o eski reklamlar: Yaratıcı reklamcılık devri bitti mi?

Tarkan’ın Trendyol, Cem Yılmaz’ın ise Hepsiburada ile çektikleri reklamlar, Black Friday’in de yaklaşmasıyla rekabetçi bir…

İş Sanat konserleri - tekrarı yok kaçırmayın!

Tekrarı yok kaçırmayın!

Anadolu Rock müziğin duayeni Cahit Berkay, Türk Halk Müziğinin değerli ismi bağlama ustası Cengiz Özkan…

Diziler düşüncelerimizi satın mı alıyor?

Diziler düşüncelerimizi satın mı alıyor?

Hayatımızın önemli bir parçası olan dizilerin bizim üzerimizdeki etkisi düşündüğümüzden daha mı fazla? Biz dizilere…

Markalar şimdi de sosyal kriz sınavında!

Markalar şimdi de sosyal kriz sınavında!

Geçtiğimiz Ağustos ayında Akdeniz ve Ege bölgelerinde yaşanan orman yangıları Türkiye gündemine damga vurdu. Ardı…

Gözde Aytulun yazdı: "Dijital ve geleneksel medya Z kuşağı neyi neden izliyor?"

Gözde Aytulun yazdı: “Dijital ve geleneksel medya Z kuşağı neyi neden izliyor?”

Z kuşağı uzun süredir medyada en fazla yer alan kuşak diyebiliriz. Öyle ki internette “Z…