Marka portföy stratejisine şirketler neden ihtiyaç duyar? Zaman içinde yeni markalar ortaya çıkar, markalar arası…
Pazarlama dünyasının tarihsel sürecine baktığımızda birçok dönüm noktası gözümüze çarpıyor. Örnek vermek gerekirse; 1960’larda “mass…
İçinde bulunduğumuz teknoloji çağı bugüne kadar eşi benzeri görülmemiş çelişkileri, anlamsal karmaşaları da beraberinde getiriyor.…
Simit, Kate Raworth’un* kitabında bir metafor. Ürün çok bildik ve bizden olunca konuya dikkat kesiliyorum.…
“Herkes bir gün 15 dakikalığına ünlü olacak!” Amerikalı Andy Warhol’un şöhret hakkında 1968 yılında söylediği…
Tarkan’ın Trendyol, Cem Yılmaz’ın ise Hepsiburada ile çektikleri reklamlar, Black Friday’in de yaklaşmasıyla rekabetçi bir…
Anadolu Rock müziğin duayeni Cahit Berkay, Türk Halk Müziğinin değerli ismi bağlama ustası Cengiz Özkan…
Hayatımızın önemli bir parçası olan dizilerin bizim üzerimizdeki etkisi düşündüğümüzden daha mı fazla? Biz dizilere…
Z kuşağı uzun süredir medyada en fazla yer alan kuşak diyebiliriz. Öyle ki internette “Z…