İletişimin sınırsızlığından fikir özgürlüğü çılgınlığına: Linç kültürü

İletişimin sınırsızlığından fikir özgürlüğü çılgınlığına: Linç kültürü

Dijitaldeki sınırsız iletişim özgürlüğü, sosyal medyanın hayatımıza hiç çıkmayacak şekilde sağlam bir giriş yapmasını beraberinde…

Tek tokatla nakavt olan itibar

Arda Öztaşkın yazdı: Tek tokatla nakavt olan itibar!

27 Mart’taki Oscar Ödül Töreni sırasında, milyonlarca izleyici nadir görülen bir olaya tanık oldu: Dünyanın…

Yaşlanıyoruz

Yaşlanıyoruz

Hangi amaçla gerçekleştirilirse gerçekleştirilsin, bir ülkenin toplumsal yapısını incelerken ilk bakılması gereken temel göstergelerden birisi…

Sevda Demirel tokadından Will Smith tokadına: Sansasyon bir pazarlama yöntemi olabilir mi?

Sevda Demirel tokadından Will Smith tokadına: Sansasyon bir pazarlama yöntemi olabilir mi?

Oyuncu Will Smith’in 94. Oscar Ödül Töreni’nde komedyen Chris Rock’a attığı tokat, günlerdir konuşulmaya devam…

Kripto para ve Metaverse: Heyecan unsuru mu, korkutucu mu?

Kripto para ve Metaverse: Heyecan unsuru mu, korkutucu mu?

Kripto para ve metaverse kavramları son bir yıl boyunca gündemden düşmedi desek yanılmış olmayız. İlk…

İyi bir web sitesi nasıl tasarlanır?

İyi bir web sitesi nasıl tasarlanır?

“Web sitemiz çok kötü.” Kurumsal web siteleri için iyileşmeyi başlatan farkındalık bu noktada başlar. Bir…

"Şikayet" nasıl "sadakate" dönüşür?

“Şikayet” nasıl “sadakate” dönüşür?

Müşteri memnuniyeti ve sadakati alanında yürütülen araştırmaların üzerinde hemfikir olduğu temel çıkarımlardan birisi başarılı şikâyet…

Sanata, sese, söyleme toplumsal hafızamız diyerek sahip çıkıyoruz…

Sanata, sese, söyleme toplumsal hafızamız diyerek sahip çıkıyoruz…

Önceden hazırım, biliyorum derine ineceğim ancak bilmediğim, o derinde neler yaşayacağım. Alamanya: Gurbet Türküleri konseri…

Hadi gelin özümüze dönelim!

Hadi gelin özümüze dönelim!

FutureBright Group kurucusu Akan Abdula ilk kitabı “Öngörülemeyenler”de en iyi bildiği pazarlama disiplinini “metaforu” kullanarak…

Tüketici "mış" gibi yapan markalara cezayı keser!

Tüketici “mış” gibi yapan markalara cezayı keser!

2021 yılından 2022’ye geçişimize eşlik eden en önemli konulardan biri çeşitli ürün ve hizmetlerde yaşanan…

"Yeni Öteki” Beyaz Yakalıların Ekonomik ve Duygusal Dönüşümü

“Yeni Öteki” Beyaz Yakalıların Ekonomik ve Duygusal Dönüşümü

Sokağa çıkma yasağı duyurulduktan sonra panikle stok yapmaya koştuğumuz ilk karantinamızın ardından neredeyse iki yıl…

Hedef bütüncül ölçümleme

Reklam sektörü artık somut verilerle konuşuyor

2021 yılında pandemi şartlarına rağmen sektörün STK’larıyla iş birliği içinde önemli projeler gerçekleştirildi. Hem sektörün…