Bankacılık sektöründe hızlı bir değişim bekleniyor

Bankacılık sektöründe hızlı bir değişim bekleniyor

McKinsey & Company, Avrupa Özel Bankacılık Araştırması Raporu’nun sonuçlarını açıkladı. 2019 yılını ve 2020 yılının…

Büyük yas dalgası geliyor!

Büyük yas dalgası geliyor!

Bizde, “Giden gittiğiyle kalır.” denir. Hiç de öyle olmuyormuş. Bize göre aile bağlarının görece daha…

Markaların krizde ayakta kalmak için izlediği 5 yol

Markaların krizde ayakta kalmak için izlediği 5 yol

Koronavirüs salgını ve karantina kısıtlamaları, dünya genelinde işletmelerin temel değer tekliflerini mevcut şartlara uyarlamaya zorladı.…

"Evden çalışma" sistemi yoksullar, gençler ve kadınlar için çalışmıyor

“Evden çalışma” sistemi yoksullar, gençler ve kadınlar için çalışmıyor

COVID-19 salgını dünya çapında yıkıcı bir etki yarattı. Sosyal mesafelendirme önlemleri, işyerinde fiziksel mevcudiyet veya…

Belirsizlikle mücadele etmek zorunda olan markalar nasıl planlama yapmalı?

Belirsizlikle mücadele etmek zorunda olan markalar nasıl planlama yapmalı?

Covid 19’un ardından değişim herkes için kaçınılmaz oldu. Tüketiciler finansal belirsizlikle karşı karşıya, markalar ise…

Koronavirüs sosyal medya alışkanlıklarımızı nasıl değiştirdi?

Koronavirüs sosyal medya alışkanlıklarımızı nasıl değiştirdi?

Covid-19 sürecinde tüm dünya daha önce alışık olmadığımız bir düzende yaşamaya ayak uydurmaya çalışırken, kişisel…

UNDP: İnsani gelişme 1990’dan bu yana ilk kez gerileme eşiğinde

UNDP: İnsani gelişme 1990’dan bu yana ilk kez gerileme eşiğinde

Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP), dünyada eğitim, sağlık ve yaşam standartlarının bileşkesi olarak ölçülen küresel…

Global sağlık telaşında veri gizliliği ikinci planda mı kalıyor?

Global sağlık telaşında veri gizliliği ikinci planda mı kalıyor?

Koronavirüs gündeme gelmeden önce öncelikli konumuz olan kullanıcı mahremiyeti acil çözüme ihtiyaç duyan sorunların ortaya…

Ahmet Akın yazdı: "Covid-19 sonrasında gerçekten her şey değişecek mi?"

Ahmet Akın yazdı: “Covid-19 sonrasında gerçekten her şey değişecek mi?”

Her an her yerde salgın sonrasında her şeyin değişeceğini okuyoruz ve konuşuyoruz. Çok hızlı yerleşmiş…

Şirketleri, liderleri, devletleri, çalışanları ve uluslararası organları Covid-19 sonrasında nasıl bir süreç bekliyor?

Şirketleri, liderleri, devletleri, çalışanları ve uluslararası organları Covid-19 sonrasında nasıl bir süreç bekliyor?

Şüphesiz, COVID-19’un çalışma hayatına etkisi ile ilgili söyleyebileceğimiz sayısız şey, yakıştırabileceğimiz çok farklı tanım var.…

Abdi İbrahim YKB Nezih Barut'tan açıklama: “Covid-19 ilaç sıkıntısı bitti”

Abdi İbrahim YKB Nezih Barut’tan açıklama: “Covid-19 ilaç sıkıntısı bitti”

Marketing Türkiye’ye özel açıklamalarda bulunan Abdi İbrahim’in Yönetim Kurulu Başkanı Nezih Barut Covid-19 tedavisinde kullanılan…

IAB Başkanı Neslihan Olcay: "Markalar bu süreçte 'fırsatçı' algısı yaratmamaya özen göstermeli fayda sağlamaya odaklanmalı"

IAB Başkanı Neslihan Olcay: “Markalar bu süreçte ‘fırsatçı’ algısı yaratmamaya özen göstermeli fayda sağlamaya odaklanmalı”

Koronavirüs nedeniyle yaprak kımıldamayan perakende sektöründe markalar da dijital pazarlamaya odaklanmış durumda… Sektörde yaşanan gelişmeleri,…