McKinsey & Company, Avrupa Özel Bankacılık Araştırması Raporu’nun sonuçlarını açıkladı. 2019 yılını ve 2020 yılının…
Bizde, “Giden gittiğiyle kalır.” denir. Hiç de öyle olmuyormuş. Bize göre aile bağlarının görece daha…
Koronavirüs salgını ve karantina kısıtlamaları, dünya genelinde işletmelerin temel değer tekliflerini mevcut şartlara uyarlamaya zorladı.…
COVID-19 salgını dünya çapında yıkıcı bir etki yarattı. Sosyal mesafelendirme önlemleri, işyerinde fiziksel mevcudiyet veya…
Covid 19’un ardından değişim herkes için kaçınılmaz oldu. Tüketiciler finansal belirsizlikle karşı karşıya, markalar ise…
Covid-19 sürecinde tüm dünya daha önce alışık olmadığımız bir düzende yaşamaya ayak uydurmaya çalışırken, kişisel…
Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP), dünyada eğitim, sağlık ve yaşam standartlarının bileşkesi olarak ölçülen küresel…
Koronavirüs gündeme gelmeden önce öncelikli konumuz olan kullanıcı mahremiyeti acil çözüme ihtiyaç duyan sorunların ortaya…
Her an her yerde salgın sonrasında her şeyin değişeceğini okuyoruz ve konuşuyoruz. Çok hızlı yerleşmiş…
Şüphesiz, COVID-19’un çalışma hayatına etkisi ile ilgili söyleyebileceğimiz sayısız şey, yakıştırabileceğimiz çok farklı tanım var.…
Marketing Türkiye’ye özel açıklamalarda bulunan Abdi İbrahim’in Yönetim Kurulu Başkanı Nezih Barut Covid-19 tedavisinde kullanılan…
Koronavirüs nedeniyle yaprak kımıldamayan perakende sektöründe markalar da dijital pazarlamaya odaklanmış durumda… Sektörde yaşanan gelişmeleri,…