"Karantina 2.0"ı Google arama trendleriyle yorumlamak!

“Karantina 2.0″ı Google arama trendleriyle yorumlamak!

İlk karantinada çok önemli deneyimler elde edildi ve bu deneyimler “Karantina 2.0” için en kritik…

Maskeler çıkmadan stres bitmeyecek!

Maskeler çıkmadan stres bitmeyecek!

Ekonomiden sosyal ilişkilerimize, günlük rutinlerimizden iş yapma şekillerimize dek Covid-19 hayatın her alanında kendisini gösteriyor.…

2020'de dijital basında tarihi rekor kırıldı!

2020’de dijital basında tarihi rekor kırıldı!

21. yüzyılın dünya için en uzun ve zorlu yılı olmaya aday 2020’nin bitişine sayılı günler…

Financial Times, Özlem Türeci ve Uğur Şahin'i "Yılın Kişisi" seçti

Financial Times, Özlem Türeci ve Uğur Şahin’i “Yılın Kişisi” seçti

Dünyanın en ünlü gazetelerinden İngiliz Financial Times gazetesi, yılın kişilerini seçti. ABD’li Pfizer ile birlikte…

Toplumda, aşı yaptırmayacağım diyenler artıyor!

Toplumda, aşı yaptırmayacağım diyenler artıyor!

Ipsos’un gerçekleştirdiği Koronavirüs Salgını ve Toplum araştırmasının 34. döneminden derlenen veriler bu hafta aşı konusundaki…

Kısıtlama motivasyonları belli oldu

Kısıtlama motivasyonları belli oldu

Mobil sadakat uygulaması Hopi, 5 bin 500’den fazla kişinin katıldığı anketle belirlenen kısıtlama motivasyonlarını açıkladı.…

Pazarlama dünyasının mega trendi "Stressiz Pazarlama"

Pazarlama dünyasının mega trendi “Stressiz Pazarlama”

Önce küresel salgın krizi, beraberinde artan ekonomik zorluklar ve üstüne yaşadığımız deprem felaketiyle birlikte araştırmalar…

Küresel ekonomiyi nasıl bir yıl bekliyor?

Küresel ekonomiyi nasıl bir yıl bekliyor?

Atradius ekonomistleri, 2020 yılında dünya genelinde yüzde 4,3 oranında bir daralma yaşanacağını öngörüyor. Bu da…

Yeni dönemde tüketiciler satın alma kararını nasıl alıyor?

Yeni dönemde tüketiciler satın alma kararını nasıl alıyor?

Google ve The Behavioural Architects ortaklığında gerçekleştirilen araştırma Covid-19’un tüketicilerin satın alma kararları üzerindeki etkisini…

Yüzde 100'ün üzerinde büyüdü!

Yüzde 100’ün üzerinde büyüdü!

Great Place to Work’ün “Care In Action COVID-19” raporuna göre e-ticaret sektöründe yüzde 100 artış…

Covid de artıyor, bana bir şey olmaz diyenler de!

Covid de artıyor, bana bir şey olmaz diyenler de!

Koronavirüs salgını hızla yayılmaya devam ederken herkesin kişisel olarak aldığı tedbir ve duyduğu kaygı düzeyi…

Salgın süreci işletmeler için fırsat olabilir mi?

Salgın süreci işletmeler için fırsat olabilir mi?

Covid-19 salgın döneminde sosyal mesafe ve hijyen önlemlerine öncelik veren işletmeler, uzaktan çalışma ve e-ticaretteki…