Toplum aşılama hızından endişeli!

Ipsos, Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırmasının 50. dönem verileriyle vatandaşların; Aşılamanın ilerlemesi hakkındaki düşüncelerini, virüsün…

Pandemi topluma kaç kilo olarak geri döndü?

Ipsos pandemi sürecinin ilk günlerinden bu yana “Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırması” ile toplum nabzını…

“Covid 19 Risk Haritası’nda kırmızı olmak Türkiye’ye pahalıya patlar!”

Pandemide turist sayısı önemli ölçüde azaldı ve insanların seyahatteki en büyük kriterlerinde biri varış noktasının…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Kadınların gelirleri masraflarını karşılamaya yetmiyor Facebook Türkiye, 8 Mart Kadınlar Günü’nde pandemi döneminde gerçekleştirdiği ve…

Yeni dönemde CEO ve CMO’ların en öneli 10 gündemi!

Covid-19 salgını dünya çapında büyük değişimlerin habercisi olurken iş dünyasında da taşlar yerinden oynadı. Uzaktan…

Dijital dünyanın liderleri pazarlamacılar için kritik hamleleri açıkladı

Türkiye dijital yolculuğuna hızla devam ederken artık yaşanan bu dönüşümün kalıcı olacağı herkes tarafından kabul…

Yaşar Şeki yazdı: Benim hala umudum var!

Bu dönemde kayıplarımız da oldu ne yazık ki, küçülen şirketler, kapanan şirketler, işten çıkarmalar, eleman…

Evden çalışanlar adalet istiyor!

Pandemi dönemiyle birlikte tüm dünyada “evden çalışmak” yeni bir normale dönüştü. Bunun uzun vadede hayatın…

Küçük esnaf yeniden veresiyeye döndü

Küçük esnafın nabzını tutan “Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi”nin Kasım 2020 dönemi sonuçları…

Hüseyin Tapınç yazdı: 2021’de iş dünyası

Artık adetten diyebiliriz; her yılın sonunda Türkiye’nin büyük şirketlerinde üst düzey yönetici olarak çalışanların katılımıyla…

Aşı yaptırma eğilimi yükselişte

Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırması ile Ipsos; ülkemizde koronavirüs vakasının ilk kez tespit edilmesini takiben…

Türkiye yeni yıldan umutlu…

Dünya, bu zamana kadar her 100 yılda bir görülen pandemiye, İspanyol Gribi’nin üzerinden tam 100…