Covid-19 etkisiyle perakende sektöründe değişen davranışları inceleyen “Tüketici ve Yeni Gerçeklik Araştırması” yayınlandı. KPMG’nin 12…
Instagram’da alışveriş özelliği artık Türkiye’de uygun şartları sağlayan tüm işletmelere açılıyor. Bu, Facebook Shops ve…
COVID-19, hayatımızdaki birçok şeyi değiştirmeye ve dönüştürmeye devam ediyor. Bunlardan biri de öğrencilerden öğretmenlere, velilerden…
COVID-19’la mücadele döneminde sosyal mesafe çağrılarına uyan milyonlarca insanın tercihi online alışveriş oldu. On binlerce…
#istegelsin kurucusu ve CEO’su Sedat Yıldırım ile pandemi döneminde yaptığımız söyleşide alışılmış, artık değişmez denilen…
COVID-19, her sektörün dinamiklerini önce sarsıp sonra yeniden şekillendirdiği gibi, otomotiv endüstrisinin de hali hazırda…
Publicis Groupe, Türkiye’deki sosyal izolasyon döneminde medya ve alışveriş alışkanlıklarının nasıl değiştiğini inceledi. Evde geçirilen…