Perakendeciler "güvenlik" barajına neden takıldı?

Perakendeciler “güvenlik” barajına neden takıldı?

Covid-19 etkisiyle perakende sektöründe değişen davranışları inceleyen “Tüketici ve Yeni Gerçeklik Araştırması” yayınlandı. KPMG’nin 12…

Instagram'da alışveriş özelliği Türkiye'de!

Instagram’da alışveriş özelliği Türkiye’de!

Instagram’da alışveriş özelliği artık Türkiye’de uygun şartları sağlayan tüm işletmelere açılıyor. Bu, Facebook Shops ve…

Twitter'da gündem "uzaktan eğitim"

Twitter’da gündem “uzaktan eğitim”

COVID-19, hayatımızdaki birçok şeyi değiştirmeye ve dönüştürmeye devam ediyor. Bunlardan biri de öğrencilerden öğretmenlere, velilerden…

Türkiye'nin pandemide online alışveriş karnesi

Türkiye’nin pandemide online alışveriş karnesi

COVID-19’la mücadele döneminde sosyal mesafe çağrılarına uyan milyonlarca insanın tercihi online alışveriş oldu. On binlerce…

Merak edenlere FMCG üzerinden semt sosyolojisi

Merak edenlere FMCG üzerinden semt sosyolojisi

#istegelsin kurucusu ve CEO’su Sedat Yıldırım ile pandemi döneminde yaptığımız söyleşide alışılmış, artık değişmez denilen…

Otomobil sahipliği bakın nasıl değişti…

Otomobil sahipliği bakın nasıl değişti…

COVID-19, her sektörün dinamiklerini önce sarsıp sonra yeniden şekillendirdiği gibi, otomotiv endüstrisinin de hali hazırda…

Pandeminin şampiyonu oyuncak oldu

Pandeminin şampiyonu oyuncak oldu

Criteo, Covid-19 krizinin perakende sektörü üzerindeki etkilerini araştırdığı uluslararası raporu yayınladı. Türkiye’de, evden çalışılmaya geçilmesi…

Karantinada insanların yüzde 23 stok yaptı: Harcamalar yüzde 21 arttı

Karantinada insanların yüzde 23 stok yaptı: Harcamalar yüzde 21 arttı

Publicis Groupe, Türkiye’deki sosyal izolasyon döneminde medya ve alışveriş alışkanlıklarının nasıl değiştiğini inceledi. Evde geçirilen…