Perakendeciler dev alışveriş sezonuna nasıl hazırlanmalı?

Perakendeciler dev alışveriş sezonuna nasıl hazırlanmalı?

Son iki yılda tüketici tedarik zincirindeki sorunlardan ve fiyatlardaki dalgalanmalardan nasibini aldı. Bunun bir sonucu…

Türkiye'nin en çok tercih edilen alışveriş sitesi belli oldu

Türkiye’nin en çok tercih edilen alışveriş sitesi belli oldu

Mağazaların yerini alan alışveriş sitesi gerçeği artık hayatın bir parçası oldu. Geçtiğimiz 18 ay boyunca…

Bahar geldi alışveriş trendleri değişti

Bahar geldi alışveriş trendleri değişti

Dört gözle havaların ısınmasını ve evimizde, balkonumuzda, bahçemizde gerçekleştireceğimiz yenilikleri iple çekiyoruz. Tüketiciler artık en…

Ülkenin yarısı bahçeli ev istedi, sadece yüzde 5’i alabildi

Ülkenin yarısı bahçeli ev istedi, sadece yüzde 5’i alabildi

COVID-19 salgını yaşamları tümden değiştirdi. Bu değişimin sonuçlarıysa her krizde olduğu gibi yine tüketici davranışlarına,…

Mağaza alışverişi erkekleri neden mutsuz ediyor?

Mağaza alışverişi erkekleri neden mutsuz ediyor?

Kadın için saatlerce çarşı pazarda gezmek, mağazalara girmek, istediği ürünü seçip denemek, dakikalarca pazarlık yapmak,…

Kısıtlama motivasyonları belli oldu

Kısıtlama motivasyonları belli oldu

Mobil sadakat uygulaması Hopi, 5 bin 500’den fazla kişinin katıldığı anketle belirlenen kısıtlama motivasyonlarını açıkladı.…

Efsane Cuma'da en çok Türkler para harcadı

Efsane Cuma’da en çok Türkler para harcadı

E-ticaretin bir kez daha rüştünü ispat ettiği Efsane Cuma’da kampanyalar birbiriyle yarıştı. On binlerce e-ticaret sitesinin…

Tüketici fiziksel mağazaya gelecek ama şartları var!

Tüketici fiziksel mağazaya gelecek ama şartları var!

Geçtiğimiz yıllarda alışveriş dönemleri gün doğmadan alışveriş merkezlerinin önünde uzun kurukların oluşması ve mağazalara akın…

Black Friday Challenge 8: n11 ve Amazon havlu attı, Trendyol ve Hepsiburada kapışıyor...

Black Friday Challenge 8: n11 ve Amazon havlu attı, Trendyol ve Hepsiburada kapışıyor…

Her yıl dünyada Black Friday’de satış rekorları kırılmasının bir nedeni var. Elbette o neden yüzde…

Online kanallar fiziksel mağaza deneyimini nasıl besliyor?

Online kanallar fiziksel mağaza deneyimini nasıl besliyor?

2020 tüketici alışkanlıklarını büyük oranda değiştirdi. Online satış kanalında çok ciddi bir artış meydana geldi…

Instagram'dan TikTok'a karşı bir hamle daha

Instagram’dan TikTok’a karşı bir hamle daha

Reels videolarıyla TikTok’a meydan okuyarak rekabeti kızıştıran Instagram, yeni ana ekran güncellemesiyle Reels ve alışveriş…

Tüketicilerin yüzde 35'i kriz başladığından beri yeni bir marka deneyimledi

Tüketicilerin yüzde 35’i kriz başladığından beri yeni bir marka deneyimledi

Pandemi koşulları, dünya genelinde müşteri sadakatini sarstı. Müşteri sadakatiyle ilgili bu genel durumun aksine ücretli…