Morhipo.com, marka konumlandırma çalışmaları kapsamında “BarıŞIK Ol!” temalı bir iletişim kampanyası başlattı. Yaratıcı yönetmenliğini Tolga Gümüşay’ın, sanat yönetmenliğini ise Yücel Bilgin ve Kübra Altıntaş’ın yaptığı reklamlarda modanın insan hayatına kattığı pozitif enerjinin önemine vurgu yapılıyor.
İletişim çalışmasının ilk etabında dört farklı slogan kullanıldı. “Yağmurla BarıŞIK Ol” mesajı ile modanın yağmurda vakit geçirmeyi hiç olmayacak kadar eğlenceli hale getirebileceği, “Pazartesi ile BarıŞIK Ol” mesajıyla da moda sayesinde Pazartesi günlerine olumlu bir sinerjiyle başlanabileceği üzerinde duruluyor. “Sporla BarıŞIK Ol” sloganı ile modayı takip edenlerin spor yaparken aldıkları zevki daha da arttırabilecekleri mesajını veren Morhipo.com, “Çizgilerle BarıŞIK Ol” diyerek de moda ürünlerinin farklı tasarımlarıyla insan hayatına olumlu etkisinin altını çiziyor.
Yaratıcı ajansı Brick olan kampanyanın fotoğraflarını Bedia Günaydın’ın çekti. Krank Photography’nin fotoğraf, CS Creative House’ın ise video prodüktörlüğünü üstlendiği iletişim kampanyası kapsamında hazırlanan görsel ve video içerikler outdoor, online, TV reklamları ve radyolarda yayınlanacak.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklamveren: Morhipo (Fırsat Elektronik Tic. ve San. AŞ)
Yaratıcı Ajans: Brick Marka İletişim
Yaratıcı Yönetmen: Tolga Gümüşay
Ajans Müşteri Grubu: Mehmet Kaptan, Tuğba Birinci
Sanat Yönetmeni: Yücel Bilgin, Kübra Altıntaş
Reklam Yazarı: Burçin Baran
Reklamveren Yetkilisi: Öykü Akgürgen, Ethem Şallı, Reysi Sapan
Fotoğrafçı: Bedia Günaydın
Prodüksiyon: Krank Photography
Video Prodüksiyon: CS Creative House
Grafik Tasarım: Morhipo Kreatif Ekibi
Medya Planlama: Zoom İletişim
Kullanılan Mecra: Outdoor, Online, TVC, Radyo