“Yeni Normal’in Çalışan Deneyimi” XCO’20 Online EX Day’de konuşulacak
Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO bu yıl salgın nedeniyle online’a taşındı. İlki 8 Mayıs Cuma günü “Yeni normal ve müşteri deneyimi” temasıyla gerçekleştirilen ve oldukça ilgi gören konferans serisinin ikincisi “XCO’20 Online EX Day” 24 Haziran’da iş dünyasını bir araya getirecek. Zirvenin temasıysa “Yeni Normal’in Çalışan Deneyimi” olacak. Marketing Türkiye ve Userspots işbirliğiyle gerçekleştirilecek olan zirvenin destekçileri arasında PERYÖN Türkiye İnsan Yönetimi Derneği, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, SAP, Yapı Kredi, GittiGidiyor, McDonald’s, Deloitte Türkiye, Arnica, Arçelik ve Linkedtips yer alıyor…
Marketing Türkiye’nin müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve nasıl doğru kullanılacağı konusunda vizyon yaratmak amacıyla beş yıldır gerçekleştirdiği Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO koronavirüs salgını sebebiyle bu yıl online bir zirve serisiyle hayat buluyor. Online konferans serisinin ilki XCO’20 Online’ın ilki 8 Mayıs’ta “Yeni normal ve müşteri deneyimi” temasıyla gerçekleştirildi. XCO’20 Online serisinin ikincisi olan XCO’20 Online EX Day, “Yeni Normal’in Çalışan Deneyimi” temasıyla 24 Haziran’da iş dünyasını ağırlayacak. XCO’20 Online EX Day’de yeni dönem iş yapış biçimleri ve çalışan deneyiminin nasıl etkilediği tartışmaya açılacak. İş dünyasının bu süreci doğru yönetip yönetemediği, çalışan deneyiminde çalışanların yolculuğunun nasıl tasarlandığı, iş dünyasının çalışan deneyimiyle ilgili planlarının ne olduğu alanında uzman isimlerle Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’20 Online kapsamında gerçekleştirilen “EX Day” kapsamında konuşulacak.
24 Haziran Çarşamba günü “XCO’20 Online EX Day”i Marketing Türkiye YouTube hesabından canlı olarak izleyebilirsiniz:
EX Day’de hangi sorulara yanıt aranacak?
Mevcut çalışan deneyimi
Marketing Türkiye için Sia Insight tarafından gerçekleştirilen “Çalışanına Sahip Çıkan Markalar” araştırmasının sonuçları üzerinden çalışan deneyimi konusunda hem toplumdaki hem de çalışanlardaki beklentiler ortaya konulacak.
İşveren ne bekliyor?
Değişen çalışan deneyiminin ardından firmaların çalışanlarından beklentilerinin nasıl şekillendiği tartışılacak
Çalışan deneyimi tasarımı
Yeni dönemde gerçekleştirilen çalışan deneyimi projelerinde nasıl çıktılar elde edildi, hangi aksiyonlar alındı ve gelecek planları neler? Ofis ortamları evlere taşındı! Peki, bu alanların verimli bir çalışma denetimi için ergonomisi nasıl olmalı?
HR Tech
Yeni nesil insan kaynakları teknolojilerine hazır mıyız?
EX için sıradaki adım
İş dünyasının geleceğinde çalışanları neler bekliyor?
Şirketler yeni çalışanları kendilerine çekmek için neler yapmalı?