3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nden Vodafone’a 3 ödül

Marketing Türkiye
30 Ekim 2013
1 dk okuma

IMI Conferences’in düzenlediği, Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı bünyesinde verilen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde Vodafone Türkiye’nin faaliyetleri üç ödüle layık bulundu. Vodafone Türkiye’nin çağrı merkezleri, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En İyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi dalında birincilik kazandı. Ayrıca Sosyal Medyada En İyi Müşteri Yönetimi ile Teknolojinin En İyi Kullanımı dallarında “Övgüye Değer” ödülü aldı. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, ülkemizdeki markaların çağrı merkezi çalışmalarını sekiz yıldır değerlendiriyor.

“Kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti sağlamak adına yatırım yapıyoruz”

Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri Genel Müdürü Hakan Çelik, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Vodafone Türkiye olarak abonelerimizin hayatını kolaylaştıran hizmet ve ürünler geliştiriyoruz. Kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti ilkemizle, çağrı merkezlerimizden abonelerimizin ihtiyacına en hızlı şekilde yanıt vererek onların hayatını kolaylaştırmaya çalışıyoruz. Çağrı merkezi operasyonlarımızı ve çağrı merkezlerimizdeki altyapı yatırımlarımızı bu vizyonla yürütüyoruz. Çağrı merkezlerimizde daha güvenli ve daha hızlı bir diyalog ortamının yaratılmasına, çağrıların daha çabuk ve etkili şekilde yanıtlanmasına ve yanıtlarda yüksek kalite standartlarının yakalanmasına imkân sağlayacak çalışmaları sürdürüyoruz. Vodafone abonelerinin memnuniyetini sağlamak üzere attığımız adımların, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde takdir görmesi bizi gururlandırıyor. Çağrı merkezi çalışanlarımızın yetkinliğini artıran Yenilmezler projemiz, Türkiye’de bir ilk olan Vodafone Forum uygulamamız, aboneleri sesinden tanıyan Sesli İmza teknolojimiz ve bekleme sürelerini ortadan kaldıran Biz Sizi Arayalım gibi yeniliklerimizle Ankara ve İstanbul ana lokasyonlar olmak üzere 5 bölgeye dağılmış çağrı merkezlerimizde 3500 çalışan ile müşterilerimize hizmet veriyoruz. Özellikle Samsun, Elazığ ve Afyon çağrı merkezlerimiz bölge ekonomisinin kalkınması ve özellikle gençlerin istihdama kazandırılmasına vesile oluyor.”

1 İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
2 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
3 mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
4 Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
5 Lüks giyim pazarı Meta Avatars Store'da büyüyor!
Lüks giyim pazarı Meta Avatars Store’da büyüyor!
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Türkiye'nin tasarruf markaları
Türkiye’nin tasarruf markaları
evlilik
Gençlerinki “evlilik” değil “masraf” korkusu!
P&G'de büyümenin formülü net: İyilik
P&G’de büyümenin formülü net: İyilik
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dijital reklam yelkenlerini rüzgarla doldurdu!
Haberler
Dijital reklam yelkenlerini rüzgarla doldurdu!
Nafizcan Önder
28 Mayıs 2022
Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli Boxer
Haberler
Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli boxer
Gizem Yıldız
1 hafta önce
Ölçümlemeyle ilgili doğru bilinen yanılgılar
Haberler
Pazarlama sektöründe ölçümlemeye dair doğru bilinen yanılgılar
Gizem Yıldız
2 Haziran 2022
cannes lions
Haberler
Cannes Lions’tan Türkiye’ye ilk ödül geldi
Seda Başpınar
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.