Social Media Awards Turkey 2020’de son başvuru 1 Mart!
Marka, ajans ve projelerin sosyal medya performanslarını hem jüri değerlendirmesine hem de objektif verilere dayalı olarak ölçen Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya yarışması başvurularında geri sayım başladı.
BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliği ile bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen Türkiye’nin ilk ve en kapsamlı sosyal medya ödüllerinde başvuru döneminin sonuna yaklaşıldı. Kazananların nisan ayında görkemli bir tören ile ödüllerine kavuşacağı yarışma için başvurular 1 Mart Pazar günü saat 23.59’da sona erecek.
1 Mart 2019-1 Mart 2020 tarihleri arasında yayınlanan sosyal medya ve dijital projeler ile markaların sosyal medya performanslarının toplam 24 farklı kategoride yarışacağı törende reklam verenlerin ve ajansların başarısı kapsamlı kriterlere göre jüri değerlendirmesiyle incelenecek ve ödüllendirilecek.
Sosyal medyaya emek veren kurumlar ve ajanslar için teşvik edici olmayı amaçlayan Social Media Awards Turkey ödülleri, kampanya ve içerik üretimindeki kaliteyi her yıl yukarı taşımaya katkıda bulunmayı hedefliyor.
En başarılı projeler ve sosyal medya performansları ödüllendirilecek
Social Media Awards Turkey yarışması Jüri Ödülleri, SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri ve Grand Prix olmak üzere üç temel bölümden oluşuyor.
Toplam 24 kategoride gerçekleşecek başvuruları kapsamlı kriterlere göre değerlendiren Jüri Ödülleri, markaların sosyal medya ve dijital dünyada gerçekleştirdiği kampanya, proje ve stratejileri inceleyerek en başarılı marka ve ajansları ödüllendirecek.
SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri ise 50’ye yakın sektörde toplam 46 binden fazla sosyal medya hesabının bir yıllık performansını ölçümleyerek, en başarılı markaları belirliyor. Tamamen veriye dayalı performans ölçümlemeleriyle dağıtılan ödüller, BoomSonar’ın sosyal medya marka ölçümleme ve puanlama sistemi SocialBrands sıralamalarına dayanıyor. SocialBrands’in aralarında toplam etkileşim sayısı, hayran sayısı, hayran artışı, performans istikrarı, etkileşimlerin iletilere göre dağılımı, etkileşim oranları, farklı ileti türlerinin kullanım oranları, sektörel performans, hashtag ile mention kullanımı ve sayfa bilgileri gibi toplamda 30’dan fazla kriter içeren benzersiz algoritmasıyla hazırlanan sıralama, tamamen veriye dayalı ve istatistiksel bir ölçümleme sunuyor.
Sosyal medyada nitelik ve niceliği bir arada göz önünde bulundurmayı prensip edinen Social Media Awards Turkey 2020’deki büyük ödül olan Grand Prix’de ise yarışan tüm projeler arasında jüri üyeleri tarafından en yüksek puanı alan çalışma ve SocialBrands verilerine göre en yüksek sosyal medya performansına sahip marka belirleniyor.
Jüri, uzman isimlerden oluşuyor
Her biri alanında uzman 60’a yakın ismin bulunduğu Social Media Awards Turkey 2020’de bu yıl jüri başkanlığını Reklamcılar Derneği Başkanı Volkan İkiler üstleniyor. Jüri üyeleri arasında sosyal medya kanallarının temsilcilerinden sektörel derneklerin başkanlarına, sosyal medya ajanslarından fikir önderlerine, çok uluslu markaların yöneticilerinden medya satın alma, reklam ve PR ajanslarına kadar sektörün tüm alanından temsilciler yer alıyor.
Deloitte, uzmanlığıyla Social Media Awards Turkey’de
Deloitte Türkiye, sosyal medyanın liderlerinin bir araya geldiği, BoomSonar ve Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilen Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri değerlendirme sürecinde uzmanlığıyla yer alıyor. Türkiye’de pazarlama sektöründe bağımsız bir şirket tarafından destek verilen ilk yarışma olan Social Media Awards Turkey, Deloitte Türkiye’nin desteğiyle şeffaflığını daha da güçlü bir yapıya kavuşturuyor.
Başvurular için son gün 1 Mart!
Social Media Awards Turkey 2020 için başvuru süreci devam ediyor. Yarışmayla ilgili detaylı bilgi almak ve başvurunuza hemen başlamak için www.socialmediaawardsturkey.com adresini ziyaret edin.