Netflix’ten kişiselleştirilmiş hizmet: My Netflix | Son 24 saatin gündemi
Netflix bugün, favori içeriklerine hızlı bir şekilde erişmek isteyen mobil kullanıcılar için yeni bir kısayolu kullanıma sunacak. “My Netflix” olarak adlandırılan özellik, son izlenen filmler ve TV şovları, indirilenler, fragmanlar, gelecek şovlar için hatırlatmalar, “İzlemeye Devam Et” çubuğu ve “Listem” gibi pek çok kişiselleştirilmiş aracı kapsıyor.
Streaming devi, ekranın sağ alt köşesinde bulunan “İndirilenler” sekmesinin yerini “My Netflix”in aldığını açıkladı. Bu özellikle izleyicilerin izlemek istedikleri tüm dizi ve filmlere tek bir yerden kolayca erişebilecek.
Netflix bugünkü blogunda; “‘Extraction 2’ gibi aksiyon-gerilim filmlerini ‘Listem’e kaydetmek veya ‘Bridgerton’ın her sezonunu beğenmek gibi ne kadar çok etkileşim kurar ve neleri sevdiğinizi söylerseniz, My Netflix sekmesinde o kadar çok şey göreceğinizi unutmayın” ifadelerine yer verdi.
Yeni özellik, bugünden itibaren iOS cihazlarda kullanılabilecek. Android cihazlarda ise Ağustos’un ilk haftasında kullanıma açılması bekleniyor.
Ek olarak, Netflix ikinci çeyrek sonuçlarını geçen hafta açıkladı ve 5,9 milyon abone kazanarak toplam 238,4 milyon küresel aboneye ulaştığını duyurdu.
TÜİK açıkladı: Türkiye’den göç edenlerin sayısı yüzde 62 arttı
Türkiye İstatistik Kurumu, 2022 yılına ilişkin “uluslararası göç istatistikleri”ni yayımladı.
TÜİK’in verilerinde Türkiye’den yurt dışına göç edenlerin sayısı 2022’de bir önceki yıla göre yüzde 62,3 artışla 466 bin 914 olarak kayıtlara geçti. Ülkeden göç edenlerin yüzde 55,7’sini erkekler, yüzde 44,3’ü ise kadınlar oluşturuyor. Türkiye’den yurt dışına gidenlerin 139 bin 531’ini Türk vatandaşları, 327 bin 383’ünü ise yabancı uyruklular oluşturuyor.
Türkiye’ye göç edenlerin sayısı ise 2022’de bir önceki yıla göre yüzde 33,2 azalarak 494 bin 52 kişi oldu. Bunların yüzde 52,9’unu erkekler, yüzde 47,1’ini ise kadınlar oluşturdu. Yurt dışından Türkiye’ye gelenlerin 94 bin 409’u Türk vatandaşları, 399 bin 643’ü ise yabancı uyruklu nüfus olarak belirlendi.
Türkiye’ye 2022 yılında göç edenlerin illere göre dağılımı incelendiğinde; yüzde 35,4 ile en fazla göç alan il İstanbul olurken, onu yüzde 14,8 ile Antalya, yüzde 5,4 ile Ankara, yüzde 3,9 ile Bursa ve yüzde 3,8 ile Mersin izliyor.
Ünlü sanatçı Vivo’nun Türkiye’deki marka yüzü oldu
Tüketici elektroniği markası vivo’nun, Türkiye’deki marka elçisi ünlü şarkıcı ve oyuncu Murat Boz oldu.
Bu yolculukta, Murat Boz’un kamera karşısına geçtiği ilk kampanya, vivo’nun yeni V29 Serisi için hayata geçirdiği “Hayat Kutlamaya Değer” kampanyası oldu. vivo ile çalışmaktan duyduğu mutluluğu dile getiren Murat Boz, “Dünyada beğeniyle takip edilen, sunduğu her teknolojiyle insanların hayatına dokunan, akıllı telefon sektörünün yenilikçi markası vivo ile iş birliği yapmaktan büyük mutluluk duyuyorum. V29 gibi şık tasarıma ve güçlü özelliklere sahip bir telefon serisinin reklam yüzü olarak onun ‘Star Işığını’ yansıtacak olmak heyecan verici. ‘Hayat Kutlamaya Değer’ sloganıyla insanlara hayatın güzelliklerini hatırlattığımız, geleceğe dair umut verdiğimiz kampanyamız, önümüzdeki aylarda farklı sürprizlerle devam edecek” diye konuştu.
Larry kafesten uçtu: Twitter’ın logosu bu kez kalıcı olarak değişti
Satın aldığından bu yana Twitter’ı yeniden konumlamak için pek çok adım atan Elon Musk, Twitter’ın logosunun ve isminin kalıcı olarak değiştiğini açıkladı.
Yeni logoda, Twitter’ın geleneksel mavi kuş (Larry) tasarımının yerine X işareti kullanılıyor. Değişikliği her zamanki gibi Twitter’da yaptığı bir paylaşımda duyuran Musk, Twitter markasına ve kuşlara veda edeceklerini belirtti.
Sosyal medyada da hızla yankı bulan bu yeni logoya ilişkin öne çıkan yorumları incelemek için tıklayın!
Barbie filminden rol kapan markalar…
Bir süredir dünyamız pembeye boyanmıştı ancak sisten içeride ne olduğunu göremiyorduk. 21 Temmuzda Barbie filminin vizyona girişiyle birlikte dağılan sisle birlikte görüşümüz netleşti ve Greta Gerwig’in Barbieland’ini keşfe çıktık. Pek çok markanın çıkardıkları koleksiyonla Barbie evrenini desteklediğini biliyorduk. Ancak bazıları direkt Barbie evrenine dahil olarak ürünlerini filmin içerisine yerleştirdi ve büyük bir ilgi çekti…