Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
2021’de en çok konuşulan aşı markaları!
Dünya bir yılı aşkın süredir küresel salgın ile mücadele ederken, pandeminin ilk günlerinden bu yana da salgınla mücadelede en aktif rolü oynayacak “aşılar” gündemden hiç düşmedi. Medya Takip Merkezi MTM ise; aşılanmanın giderek yaygınlaştığı Türkiye’de aşı markalarının basın yansımalarını mercek altına aldı. Peki, medya ve sosyal medyada en çok konuşulan aşı markaları hangileri? Hangi mecrada hangi aşılar ön plana çıkarıldı? Gelin araştırmanın detaylarını birlikte inceleyelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
WhatsApp’tan iletilere sınırlama!
WhatsApp, mesajların iletilme sayısını sınırlandırdığını açıkladı. Artık bir mesaj en fazla 5 kere iletilebilecek. WhatsApp’ın mesaj iletme özelliğini 5 ile sınırlandırması sahte haberlere karşı mücadelenin bir parçası olarak görülüyor. WhatsApp yönetimi, bu yeni uygulamayla: “Bu mesajı on kişiye iletin yoksa kötü bir şey olur” tarzı sahte mesajların yayılmasını önlemeyi amaçlıyor. WhatsApp yeni açıklamasında bir mesajın en fazla 5 defa iletilebilir (önceden 20 idi) olduğunu belirtti. Beş defadan fazla gönderilen mesaj çift okla gösterilecek ve mesajı alan kişiler mesajı yalnızca bir kez iletebilecek. Sık gönderilen mesajlar için, WhatsApp başka bir özellik daha tanıttı. Bu tip bir mesajın yanında, İnternete söz konusu bilginin doğruluğunu kontrol edebileceğiniz bir büyüteç simgesi yer alacak.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Heinz bir Türk şirketini satın alıyor!
The Kraft Heinz Company, Assad Gıda’yı satın almak üzere Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden Kibar Holding ile yaklaşık 100 milyon dolar değerleme üzerinden bir anlaşmaya vardı. Assan Gıda perakende ve ev dışı tüketim sektöründe hızla büyüyen, Balıkesir ve İzmir’de sos üretim tesisleri bulunan ve 2019 yılından beri Kraft Heinz’ın sertifikalı üretici ortağı olan bir firma. Assan Gıda’nın satın alınması, Kraft Heinz’a perakende ve ev dışı tüketim sektörlerinde Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’daki operasyonlarını güçlendirme imkanını sağlıyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Türkiye’nin en değerli markaları belli oldu!
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, 2021 yılına ilişkin “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” çalışmasını tamamladı. 2019 ve 2020 yıllarında olduğu gibi listede ilk sırayı 1 milyar 605 milyon dolarlık marka değeriyle THY alırken, şirketi 1 milyar 585 milyon dolarla geçen yıla göre 3 sıra yükselen Arçelik izledi… En değerli 100 markanın açıklandığı listeye bu yıl 7 yeni markanın dahil olması dikkat çekti…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Toplum “Tam normalleşme için henüz vakit var” diyor
Ipsos tarafından gerçekleştirilen Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırması’nın 60 dönem verileri vatandaşların salgınla mücadeledeki duygu durumlarının pozitife döndüğüne işaret ediyor. Hatta toplumun belli bir kesimi sanatsal aktivitelerin belli önlemler çerçevesinde devam etmesi gerektiğini düşünüyor. Araştırma verileri ayrıca toplumun büyük bir kesiminin hafta içi akşamları ve Pazar tüm gün boyunca uygulanan kısıtlamanın destekçisi olduğunu söylüyor. Vaka sayılarındaki düşüş pozitif bir algı yarattığı fakat toplum normalleşme konusunda hâlâ çekimser olduğu görülüyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Türkiye ve dünyadan yaz trendleri
Önümüzde nasıl bir yaz olduğunu henüz bilmiyoruz fakat neleri özlediğimizi çok iyi biliyoruz. Google derlediği arama verileri ışığında yazın trendlerini açıkladı. Bu verilere göre tüm dünyadaki insanların özlemleri önce doğaya sonra şık randevulara kavuşmak yönünde… Ayrıca artık tüm sınırları aşmak ve doyasıya gezmek istiyoruz ve bunu yaparken de eğlenmek!
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.