Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Liderler “doğuştan dijital” çalışanların ilgisini çekemiyor!
Citrix’in The Born Digital Effect araştırması, “Doğuştan Dijital (Born Digital)” çalışanların şirketlere olan etkisini rakamlarla ortaya koyuyor. Diğer yandan bu araştırmayla beraber gerçekleştirilen bir fikir araştırması ise, iş liderlerinin bu önemli topluluğun nasıl ilgisini çekebileceklerini ve bu topluluğu nasıl elde tutabileceklerini bilmediklerini gösteriyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Pamukkale Turizm neden #HaddiniBilPamukkaleTurizm etiketiyle TT oldu?
Pamukkale Turizm’in kısıtlama uygulamaları sosyal medyada da günün konusu oldu. Şirketin 65 yaş ve üstü vatandaşlar için “Seyahat İzin Belgesi” almak yerine iki doz aşı vurulmuş olanların e-devlet görüntüsü ibraz ederek seyahat edebileceklerini açıklaması üzerine ortalık fena halde karıştı. Sosyal medya kullanıcıları markaya #HaddiniBilPamukkaleTurizm etiketiyle tepki gösterdi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
WhatsApp gizliliğini korumak için davacı oldu!
Facebook ve bağlantılı şirketlerle veri paylaşımı için kullanıcıların onayını isteyen WhatsApp, bu kararıyla çok konuşulmuş fakat gelen tepkiler üzerine önce kararını ertelemiş sonra da vazgeçmişti. Şimdi Hindistan Hükümeti’nin yürürlüğe aldığı yeni dijital yasa gereği kullanıcı mesajlarını hükümetle paylaşmak istemeyen WhatsApp, çözüm için davacı oldu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Karnaval Medya Grubu’nun yeni CEO’su: Burak Can
Karnaval Medya Grubu bünyesinde Şubat 2011’den bu yana görev yapmakta olan grup COO’su Burak Can, 26 Mayıs 2021 itibari ile Karnaval Medya Grubu’na CEO olarak atandı. Grup bünyesinde 2011 yılından bugüne farklı görevler üstlenmiş olan Burak Can, lisans eğitimini Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mühendislik Fakültesi’nde tamamlamasının ardından Bilgi Üniversitesi’nden MBA derecesini aldı. Yirmi yılı aşkın süredir, medya sektöründe Radyo ODTÜ, TRT, Doğuş Yayın Grubu gibi farklı kurumlarda yayıncılık ve yöneticilik yapmış olan Burak Can, dijital teknoloji odaklı, yenilikçi bakış açısı ile Karnaval Medya Grubu’nun stratejik dönüşüm yolculuğuna liderlik edecek.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Effie Türkiye 2021’de kazananlar ödüllerine kavuştu
Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin Effie Worldwide Inc. iş birliğiyle düzenlediği, Effie Türkiye ödüllerinde kazananlar açıklandı. Pandemi nedeniyle bu yıl ilk kez online olarak gerçekleşen ödül töreni, 26 Mayıs Çarşamba günü saat 19.00’da Effie Studio YouTube kanalından canlı olarak yayınlandı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.